Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri locali de produse IT&C, si-a sporit vanzarile la notebook-uri cu 120% in trimestrul al III-lea 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat astazi compania, intr-un comunicat.
"Aceste rezultate au fost impulsionate si de sezonul 'back to school', care a coincis cu ultima parte a trimestrului", a declarat Mihaela Irimia, Sales Director Flamingo International
In aceeasi perioada, retailer-ul a inregistrat o crestere de 20% atat pentru sistemele desktop cat si pentru televizoarele LCD, comparativ cu trimestrul III din 2006.
"Cresterea vanzarilor inregistrata in aceasta perioada este rezultatul strategiei noastre de concentrare asupra core-business-ului Flamingo International ? retailul de produse IT&C si este in conformitate cu estimarile noastre de la inceputul anului, cand am anuntat ca vom inregistra o crestere semnificativa a vazarilor, in special incepand cu a doua jumatate a anului", a precizat Irimia.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels