ZF Esențial în business

ZF Esenţial în business. René Schöb, Partener KPMG România: „O economie are nevoie de firmele medii care să susţină şi creşterile, şi perioadele de recesiune”

Autor: Ioana Matei

18.10.2019, 16:00 159

„Toţi clienţii au nevoie de tehnologie; credem că start-up-urile sunt importante pentru România deoarece o economie are nevoie de partea de firme medii care să susţină perioadele de creştere, dar şi perioadele de recesiune, acestea fiind cele mai flexibile firme”, a spus René Schöb, partener KPMG România, în cea mai recentă ediţie a emisiunii ZF Esenţial în business, unde a fost invitat alături de Bogdan Iordache, fondatorul How to Web.

Potrivit celor doi invitaţi, economia României are nevoie de start-up-uri din domeniul tehnologiei care să se transforme în afaceri de mărime medie, suficient de flexibile pentru a se adapta atât perioadelor de creştere, cât şi celor de recesiune economică.

Un  eveniment precum How to Web, în care vin deopotrivă investitori şi speakeri internaţionali este creat, potrivit invitaţilor ZF Esenţial în business, în scopul dezvoltării acestui tip de afaceri.

„A fost gândită ca o conferinţă pentru toată industria de inovaţie, dar acum 10 ani, când am început, era o raritate să faci start-up-uri şi produse din tehnologie. Acum majoritatea antreprenorilor din tehnologie încep cu produse şi mai puţin cu firme de servicii”, descrie Bogdan Iordache, fondatorul How to Web, conceptul evenimentului care va avea loc anul acesta între 30 şi 31 octombrie.

Potrivit lui, peste 50 de speakeri internaţionali şi 1.500 de participanţi vor veni la acest eveniment. „Ediţia de anul acesta este concentrată pe sintagma <better product, faster growth>. Este o ediţie în care ne uităm la cele mai eficiente metode, metodologii, expertiză care îi ajută pe cei ce dezvoltă produse de tehnologie şi digitale să facă, pe de o parte, produse mai utile, pe de altă parte să le distribuie cât mai bine către clienţi”, descrie Iordache conceptul evenimentului.

René Schöb, spune că pentru KPMG implicarea în tehnologie este importantă, motiv pentru care compania doreşte să se asocieze cu proiecte precum How to Web:  „Toţi clienţii au nevoie de tehnologie; credem că start-up-urile sunt importante pentru România – o economie are nevoie de partea de firme medii care să susţină creşterea, dar şi perioadele de recesiune, acestea fiind cele mai flexibile firme”.  

De altfel, potrivit lui, KPMG asigură o „punte între business şi tehnologie”. : „Vrem ca în primul rând să ajutăm economia România, iar fiindcă start-up-urile nu au de obicei bani pentru serviciile noastre, noi ne propunem un parteneriat, mergem împreună cu start-up-urile la anumiţi clienţi şi încercăm să vindem serviciile sau produsul de la start-up, împreună cu serviciile de la noi; astfel, start-up-urile au acces la o lume mult mai mare”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO