ZF Live

O companie cu un business online cheltuie peste 10.000 de euro anual la Google pentru promovare. Interviu cu Andreea Raşoga, Giftsolution. Urmăriţi aici înregistrarea emisiunii

Autor: Octavian Calei

14.05.2013, 12:51 862

Cheltuielile de promovare prin Google a unui site care găzduieşte un magazin online se ridică peste suma de 10.000 de euro, a spus Andreea Raşoga, director comercial Giftsolution la emisiunea de business ZF Live, transmisă în fiecare zi de luni până vineri de la 10:00 la 11:00 dimineaţa pe live.zf.ro.

Compania Giftsolution este producător şi distribuitor de cadouri şi coşuri cadou adresate exclusiv companiilor.

„Suntem din 2009 pe piaţa cadourilor, de la Crăciun. Am început timid, cu trei repere în oferă. Site-ul a fost principalul canal de vânzare la început”, a spus Raşoga.

Cheltuielile anuale ale companiei cu optimizarea site-ului de către firme specializate se situează în jurul sumei de 10.000 de euro. La acestea se adaugă încă 10.000 de euro, costurile cu promovarea Google în sezon, de Crăciun şi de Paşte.

„Pentru publicitate, cea mai mare parte a cheltuielilor sunt cele cu site-ul. Degeaba ai un site dacă nu ajunge nimeni la el. Bătălia este foarte mare pe Internet”, a spus Raşoga.

Rata de profitabilitate a business-ului este estimat la 15% de către Andreea Raşoga.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
AFACERI DE LA ZERO