Adidas a acceptat să prelungească contractul de sponsorizare a tricourilor cu clubul englez de fotbal Manchester United, în una dintre cele mai mari asocieri din istoria Premier League, conform Bloomberg.
Producătorul german de îmbrăcăminte sportivă a semnat un nou contract pe 10 ani, care va menţine faimoasele sale dungi şi logo-ul pe tricourile jucătorilor până în 2035. Acordul are o valoare de cel puţin 900 de milioane de lire sterline (1,2 miliarde de dolari).
Reînnoirea contractului de sponsorizare vine în timp ce Manchester United se află într-un lung proces de vânzare. Familia Glazer deţine clubul istoric din 2005, dar derulează un proces pentru a găsi un cumpărător sau investitori. Miliardarul Jim Ratcliffe şi şeicul Jassim Bin Hamad J.J. Al Thani, membru al familiei regale din Qatar, au depus oferte care evaluează clubul la peste 5 miliarde de dolari.
Soarta echipei pe teren s-a îmbunătăţit în sezonul trecut. Cu toate acestea, s-a luptat să aibă la fel de mult succes ca sub conducerea fostului manager Alex Ferguson, care s-a retras în 2013, ultima dată când clubul a câştigat Premier League.
Contractul existent cu Adidas, care a început în sezonul 2015/2016, avea o valoare de cel puţin 750 de milioane de lire sterline. Producătorul caută noi căi de creştere pentru a susţine vânzările după ce a pus capăt parteneriatului cu Ye, rapperul şi designerul cunoscut anterior sub numele de Kanye West.