ZF Transilvania

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefanescu, a deschis magazin la Oradea şi a ajuns la 24 de locaţii pe piaţa locală

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de...

Autor: Laurentiu Cotu

07.11.2023, 15:52 70

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, a inaugurat un nou magazin, în centrul comercial Lotus Center Oradea, ajungând astfel la o reţea naţi0nală de 24 de unităţi. Cupio a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din ţară, produsele brandului ajungând şi în afara graniţelor, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania, Belgia şi Danemarca, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.

’’Suntem încântaţi să deschidem uşile noului nostru magazin din Oradea şi să aducem produsele Cupio mai aproape de clienţii noştri din această regiune. Fiecare nouă locaţie este o oportunitate de a împărtăşi pasiunea noastră pentru frumuseţe şi de a construi relaţii solide cu comunitatea locală’’, a declarat Răzvan Ştefănescu, director general al brandului Cupio, într-un comunicat de presă.

Grupul de firme ce deţine brandul Cupio a închiriat în vara anului trecut 3.200 de metri pătraţi de spaţii de depozitare în proiectul CTPark Timişoara Ghiroda, situat în apropiere de Aeroportul Internaţional Timişoara, pentru a susţine planurile de dezvoltare a reţelei de magazine fizice, dar şi a celui online. Tranzacţia a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Anterior, operaţiunile de depozitare şi de logistică ale companiei funcţionau într-un spaţiu mult mai mic din Timişoara, noua locaţie găzduind de asemenea şi birourile unde îşi desfăşoară activitatea angajaţii Cupio.

Cupio a fost lansat în 2012 de Raluca şi Răzvan Ştefănescu, printr-o investiţie de 10.000 de euro, comercializând încă de la început produse şi instrumente pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj şi îngrijirea corpului. Primul magazin fizic, de tip insulă, a fost deschis la Arad, iar mai apoi, Cupio a început să intre în saloanele de frumuseţe, unde comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiură şi aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii. Cupio deţine un portofoliu de peste 10.000 de produse cosmetice profesionale, realizând afaceri de 15 mil. euro la nivelul anului 2021.

 
 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO