Ziarul de Duminică

Poveşti pentru un an/ de Ziarul de duminică

Galerie foto

Autor: Ziarul de Duminica

20.12.2013, 00:00 428

În acest ultim număr al anului 2013 – următorul va apărea pe 10 ianuarie – introducem o rubrică nouă, cu cadouri pentru viitorimea în creştere. Sunt oferite de Editurile Litera şi Paralela 45.

365 de poveşti de seară - Litera

Probabil unul din cele mai minunate cadouri pe care îl poate oferi un părinte de Crăciun şi Anul Nou este această carte tipărită în condiţii grafice de excepţie. Autorii sunt un grup de francezi – texte de Sophie Koechlin şi Natacha Godeau, ilustraţii Disney Storybook Artists; traducerea din limba franceză îi aparţine Iulianei Ionescu. Sunt texte de exact o pagină, ilustrate, selecţii dintr-o mulţime de poveşti celebre – în ordine alfabetică: 101 dalmaţieni, Viaţă de gândac, Aladin, Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici, Alice în ţara minunilor, Bambi, Bolt, Fratele Urs, Cartea junglei, Cenuşăreasa, Clopoţica, Compania Monştrilor, Doamna şi vagabondul, Dumbo, Frumoasa adormită, Frumoasa şi Bestia, Incredibilii, În căutarea lui Nemo, Lilo şi Stitch, Maşini, Vrăjitorul Merlin, Mica Sirenă, Mickey Mouse Clubhouse, Oliver şi prietenii, Peter Pan, Pinocchio, Pisicile aristocrate, Pocahontas, Povestea jucăriilor, Prinţesa şi Broscoiul, Raspunzel, Ratatouille, Regele Leu, Robin Hood, Deasupra tuturor, Winnie, ursuleţul de pluş.

O adevărată călătorie magică în universul extraordinar al poveştilor Disney. Eroii preferaţi ai copiilor de orice vârste şi poveştile lor minunate îi vor conduce pe tărâmul viselor.

Cartea este însoţită de un CD audio care conţine 25 dintre poveştile aflate în carte, citite de Stela Popescu, Daniela Nane, Oana Sârbu.

„Dino” Don Lessem - Dino-pedia. Cea mai cuprinzătoare carte despre dinozauri- Litera

Ilustraţii de Franco Tempesta. Cuvânt înainte de Rodolfo Coria, paleontolog. Este cea mai cuprinzătoare, cea mai frumoasă şi cea mai bine informată carte despre lumea dinozaurilor. Îţi ia ochii prin ilustraţii uimitoare. Te surprinde cu fapte fantastice. Îţi prezintă cele mai recente descoperiri ale paleontologilor. Fă cunoştinţă cu cei mai mici, cei mai mari, cei mai rapizi şi cei mai înceţi dinozauri. Alege câştigătorul în cea mai mare bătălie a dinozaurilor din toate timpurile.

Peste 600 de dinozauri. Ilustraţii uimitoare.

Îţi plac dinozaurii? Atunci cartea aceasta e pentru tine.

Cartea se adresează copiilor, băieţi în special, între 7 şi 10 ani. Prima parte se ocupă de biologia speciilor: reproducere, habitat, migraţie, extincţie, descoperiri. Urmează descrierea a peste 600 de dinozauri. Cartea se încheie cu un dino-dicţionar. Cartea a fost tipărită de National Geographic .

Şi iată şi o carte pentru copii de şcoală dornici să experimenteze lumea înconjurătoare şi să afle cât mai multe despre cinci domenii majore ale ştiinţei – bilogia, chimia, fizica, Pământul şi cerul şi corpul uman.

Tom Robinson - Enciclopedia puştilor. Cartea experimentelor ştiinţífice

Editura Paralela 45. Traducere de Radu Timnea.

Stiinta nu a fost niciodata mai usoara sau mai distractiva! Cu Enciclopedia pustilor: Cartea experimentelor stiintifice, tot ce trebuie sa faci e sa aduni cateva obiecte aflate la indemana oricui si poti recrea zeci de experimente uimitoare, testate si recomandate de copiii din toata lumea. Tom Robinson, profesor de liceu, iti arata cum sa-ti extinzi orizonturile stiintifice – de la biologie la chimie, fizica si astronomie.

Vei descoperi aici raspunsuri la intrebari precum:

• E posibil sa umfli un balon fara sa sufli in el?
  • Ce se afla in interiorul monedelor?
  • E posibil sa „opresti” din actiune un magnet?
  • Este adevarat ca, atunci cand tragi apa la toaleta, aceasta curge intr-o singura directie?
  • E posibil sa cureti o piscina doar sufland in apa?

Pregateste-te sa intri in laborator si sa realizezi experimente grozave, sa inveti termeni stiintifici precum „fotosinteza” si sa descoperi curiozitati amuzante, cum ar fi cate baloane de latex se pot face intr-o zi din seva unui arbore de cauciuc. Fiecare sectiune a cartii cuprinde un proiect stiintific inedit si toate detaliile de care ai nevoie ca sa-ti uimesti prietenii si profesorii.