Auto

Analiză ZF. Cine va ieşi câştigător din bătălia cu timpii de livrare a comenzilor din online? „Aşteptările clienţilor au crescut, oamenii vor livrare a doua zi la îmbrăcăminte, în 30 de minute la coşul cu alimente“

Metodele de livrare şi aşteptările consumatorilor s-au schimbat faţă de perioada de dinainte de pandemie.

Metodele de livrare şi aşteptările consumatorilor s-au schimbat faţă de perioada de dinainte de pandemie.

Autor: Miruna Diaconu

01.12.2022, 00:04 62

♦ Pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor, care doresc să primească mai repede coletele, astfel că adopţia tot mai mare a comenzilor online a venit şi cu presiunea pe timpii de livrare ai platformelor de e-commerce.

Ultimii ani, în special cei marcaţi de pandemie, au pus amprenta semnificativ asupra comportamentului con­su­matorilor, care îşi doresc să primească cât mai repede pro­du­sele comandate, dar plata să o facă în rate.

Obiectivul companiilor de curierat era în urmă cu câţiva ani să reuşească să livreze a doua zi, lucru care se întâmplă deja, însă livrarea a doua zi a coletelor depinde foarte mult şi de fluxul logistic al magazinelor online. În prezent, consumatorii se aşteaptă tot mai mult ca livrarea să fie făcută a doua sau chiar în aceeaşi zi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO