Auto

eMAG mai face un pas către conceptul de mall online: atacă piaţa de produse pentru locuinţă, segment pe care a pariat recent şi IKEA

Violeta Luca,  directorul executiv al eMag

Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar aceasta este a patra categorie lansată de la începutul acestui an. Estimăm că în primul an de la lansare categoria home&deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei.

Violeta Luca, directorul executiv al eMag Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar aceasta este a patra categorie lansată de la începutul acestui an. Estimăm că în primul an de la lansare categoria home&deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei.

Autor: Corina Mirea

12.09.2014, 00:08 2432

eMag, cel mai mare retailer online local, cunoscut în special pentru produsele IT&C, continuă să îşi extindă portofoliul cu o linie de decoraţiuni interioare, apropiindu-se tot mai mult de conceptul unui mall online.

Categoria home&deco este cea de-a patra lansată de la începutul anului de retailer, care speră la vânzări de 30 de milioane de lei în primele 12 luni de funcţionare din accesorii pentru bucătărie, mobilier, produse de curăţenie sau decoraţiuni. 

„Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar această a patra categorie lansată de la începutul acestui an, după Auto, Sport şi Activităţi în aer liber şi Food (Supermarket direct la tine acasă), ne aduce şi mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online în care clienţii pot găsi aproape orice produs. Estimăm că în primul an de la lansare categoria home&deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei“, spune Violeta Luca, directorul executiv al companiei controlată de grupul Naspers din Africa de Sud.

Noua categorie lansată de eMag este parte a unui „pariu“ mai mare pe care retailerul l-a făcut de câţiva ani, când a decis să intre şi pe alte pieţe online (cum ar fi Bulgaria şi Ungaria) şi să-şi diversifice portofoliul de produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro