♦ Dacă businessul Fan Courier va atinge în acest an pragul de 1 miliard de lei (205 mil. euro), acest lucru înseamnă că firma va înregistra o creştere de 22% faţă de 2019 ♦ Compania antreprenorială estimează că valoarea pieţei de curierat din 2020 va depăşi nivelul de 750 de milioane de euro după un avans de 20% faţă de anul trecut, pe fondul creşterii cererii de servicii de profil în contexul pandemiei.
Fan Courier, o companie antreprenorială activă pe piaţa de curierat, ar putea ajunge anul acesta la 1 miliard de lei cifră de afaceri, dar realizarea acestei valori depinde foarte mult de ceea ce se va întâmpla în luna decembrie. Pentru compania de curierat, liderul pieţei de profil, ultimele două luni din an, în care cresc semnificativ comenzile pe fondul Black Friday şi al sărbătorilor de iarnă, sunt cele mai aglomerate.
„În fiecare an, ultimele două luni, începând cu Black Friday şi până pe 23-24 decembrie, reprezintă cea mai aglomerată perioadă. Suntem forţaţi la maximum atât din punctul de vedere al depozitului, cât şi al transportului şi al curierilor. Perioada aceasta reprezintă cam 25-30% din cifra de afaceri anuală. Noi sperăm şi suntem aproape să atingem pragul de 1 miliard de lei, dar depindem foarte mult de luna decembrie, dacă vom atinge sau nu acest nivel, s-ar putea să fim aproape. Între 5 şi 10 milioane lei va fi diferenţa între ceea ce ne dorim noi şi ceea ce vom reuşi să facem“, spune Adrian Mihai, cofondator al Fan Courier.