Auto

Mihai Bordeanu, Dacia: Dacia are un nou segment de clienţi. Sunt cei care se întreabă dacă merită să plătească pe o maşină 50-60 de mii de euro

Mihai Bordeanu, Dacia: Dacia are un nou segment de...

Autor: Bogdan Alecu

22.09.2022, 00:07 1911

Dacia va miza tot mai mult pe online atât când vine vorba de vânzări, cât şi de finanţare pentru a creşte eficienţa procesului. Agenţii de vânzări – showroomurile – au demarat noi investiţii în reamenajări şi servicii digitale precum urmărirea maşinii în timpul livrării.

„Clientul Dacia a evoluat, avem zona celor care sunt foarte atenţi la buget, dar sunt şi tot mai mulţi care nu sunt constrânşi, dar vor un nou stil de viaţă. Sau pot lua una mai simplă şi care oferă esenţialul. Cercetările ne arată că acest segment de populaţie creşte“, a spus Mihai Bordeanu, country head Dacia pentru România şi managing di­rector Dacia pentru Europa de Sud-Est.

Odată cu implementarea noilor sisteme în centrele Dacia, prin intermediul aplicaţiei mărcii, clienţii obişnuiţi vor avea acces la informaţii pe care le primeau doar agenţii de vânzări, cum ar fi localizarea maşinii.

Miza o reprezintă creşterea în online, iar România deja este cap de linie atât prin modul în care sunt vândute maşinile  – pe plan local acestea sunt vândute printr-o reţea de agenţi, nu dealeri, iar acestea sunt facturate direct de Renault Commercial Roumanie.

La acest model vor să treacă cei mai mulţi din producătorii auto europeni fiind considerat mai eficient decât modelul de dealer.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO