Auto

O nişă care capătă amploare: Spălătoriile auto self-service ajung la 1.000-2.000 de maşini curăţate lunar şi au costuri zero cu forţa de muncă

În spălătoriile Toricani se lucrează pe bază de jetoane cu timp limitat de spălare sau carduri de fidelitate, iar activitatea spălătoriei este monitorizată online

În spălătoriile Toricani se lucrează pe bază de jetoane cu timp limitat de spălare sau carduri de fidelitate, iar activitatea spălătoriei este monitorizată online

Autor: Alexandra Matei

05.09.2020, 11:16 6844

♦ Preţul mediu pentru o spălare interior-exterior este cuprins între 9 lei şi 12 lei, în funcţie de câte jetoane cumpără clientul ♦ Un jeton acoperă un timp de spălare cuprins în medie între 3-5 minute.

Perioada de lockdown a afectat acti­­vitatea spălătoriilor auto pentru că nu­­mărul de maşini din trafic s-a redus con­­siderabil, însă şi după relaxarea mă­su­rilor de siguranţă o parte dintre pro­prietarii de maşini s-au îndreptat către spă­­lătoriile auto de tip self-service, unde pe baza unui jeton îşi pot curăţa singuri maşina.

„Vindem spălătoriile auto self-service în toată ţara. Putem distribui între 150 şi 200 de piste de spălare pe an”,  spune Daniel Jitaru, producător de spălătorii auto self-service şi fondatorul firmei Schepsis Steel din Bucureşti. Firma pe care o deţine vinde pachete care pornesc de la preţul de 5.590 de euro/pista de spălare TVA inclus şi care ajung la 10.990 de euro/pista de spălare TVA inclus. În 2018, ultimul an pentru care există date publice disponibile, firma a avut o cifră de afaceri de 740 de mii de lei, în creştere cu 158% şi o marjă de profit net de 20% cu un singur angajat, potrivit datelor de pe platforma confidas.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO