Auto

Reţeaua AutoItalia se extinde cu patru centre noi şi are un buget de investiţii de 5 mil. euro

Narcis Ghiţă, director general al AutoItalia Group: În 2016, vom investi în toate mărcile, având în vedere numărul de modele noi din calendarul de lansări.

Narcis Ghiţă, director general al AutoItalia Group: În 2016, vom investi în toate mărcile, având în vedere numărul de modele noi din calendarul de lansări.

Autor: Bogdan Alecu

11.01.2016, 00:06 575
Relansarea mărcii Jeep alături de noua gamă de modele de la Alfa Romeo şi Maserati şi de noul Fiat 500 va susţine în acest an planurile AutoItalia care doreşte reluarea campaniei de extindere a reţelei de dealeri auto.
 
„În 2016, avem în plan relocări, dar şi deschiderea a patru centre noi, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, investiţiile depăşind cinci milioane de euro. În 2015, s-au înfiinţat două noi showroom-uri şi două noi service-uri. Prima locaţie care a fost deja construită pe noile coordonate ale mărcii Jeep este showroomul Jeep Pipera“, a spus Narcis Ghiţă, director general al AutoItalia Group.
 
AutoItalia Group a închiriat o suprafaţă de 450 de metri pătraţi, la parterul uneia dintre cele două clădiri ale Global City Business Park din Pipera, urmând să amenajeze un showroom Jeep şi Alfa Romeo. În toamna anului trecut 17 showroomuri ale reţelei AutoItalia comercializau Jeep în România, iar acum s-a ajuns la 26 din cele 36 de centre.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO