Auto

Şeful AutoItalia: Dublăm vânzările Jeep în România. Clienţii locali sunt pasionaţi de maşinile de teren

Narcis Ghiţă, director general al AutoItalia:

„În opinia mea gama are acum un mare potenţial şi dacă se va investi mai mult marca Jeep poate vinde anul acesta 400 de maşini, dar ar putea vinde cu uşurinţă 600 sau chiar 800 de maşini anual. Dacă Land Rover poate vinde 600-700 de maşini anual, putem şi noi cu o gamă mai mare.“

Narcis Ghiţă, director general al AutoItalia: „În opinia mea gama are acum un mare potenţial şi dacă se va investi mai mult marca Jeep poate vinde anul acesta 400 de maşini, dar ar putea vinde cu uşurinţă 600 sau chiar 800 de maşini anual. Dacă Land Rover poate vinde 600-700 de maşini anual, putem şi noi cu o gamă mai mare.“

Autor: Bogdan Alecu

05.10.2015, 00:08 778

Narcis Ghiţă, 45 de ani, a venit la conducerea importatorului mărcilor Grupului Fiat în octombrie 2014 cu gândul de a-i readuce pe italieni în „liga întâi“ a vânzărilor de maşini.

Planurile pentru 2016 includ noi automobile premium şi de lux lansate de către Jeep, Maserati şi Alfa Romeo, dar şi volume susţinute de autoturismele şi utilitarele Fiat.

Acestea vin în contextul în care importatorul relansează pe piaţa locală modelele Fiat, odată cu noile Fiat 500X şi noul 500 facelift, dar şi noul Jeep Renegade şi Jeep Cherokee alături de Grand Cherokee.

AutoItalia Group a închiriat o suprafaţă de 450 de metri pătraţi la parterul uneia dintre cele două clădiri ale Global City Business Park din Pipera, urmând să amenajeze un showroom Jeep şi Alfa Romeo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO