Auto

Toyota estimează că una din patru maşini livrate va fi prin Rabla

Nicoleta Gerea, sales & network director în cadrul Toyota România: În următorii ani aşteptăm o creştere a vânzărilor cu un procent de peste 10%.

Nicoleta Gerea, sales & network director în cadrul Toyota România: În următorii ani aşteptăm o creştere a vânzărilor cu un procent de peste 10%.

Autor: Bogdan Alecu

21.05.2015, 08:30 495
Dealerul auto Toyota şi-a bugetat să livreze 25% din volumele din acest an prin programul Rabla şi 5% prin Prima maşină, având în vedere că cele două programe se pot cumula. „În acest an ne aşteptăm ca ponderea vânzărilor prin programul Rabla să fie peste 25% din vânzările totale. Mizăm în mod special pe vânzările modelelor Yaris şi Auris echipate cu tehnologie hibrid“, a spus Nicoleta Gerea, sales & network director în cadrul Toyota România. Spre comparaţie, anul trecut cele 527 de maşini livrate prin programul de casare au reprezentat 18% din vânzările mărcii, respectiv 2,6% din Rabla.
 
Vânzările Toyota România au crescut cu aproape 11% anul trecut, la circa 2.900 de automobile, trend care se va menţine şi anul acestea.
 
„În următorii ani aşteptăm o creştere a vânzărilor cu un procent de peste 10% versus anii anteriori. În 2014 am avut primul an de creştere a volumelor de vânzări, după doi ani de scădere consecutivă. Este un semnal pozitiv, benefic atât pentru Toyota România, dar mai ales pentru reţeaua de dealeri. Chiar dacă am înregistrat o creştere a vânzărilor în 2014, menţinerea reţelei de dealeri intactă rămâne o provocare şi pentru anul 2015“, a spus Nicoleta Gerea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO