(auxiliar)

Distribuitorul Simba Invest: Consumatorii se duc spre extreme, ieftin sau scump

Distribuitorul Simba Invest: Consumatorii se duc spre...

Autor: Miruna Diaconu

28.10.2022, 08:30 56

Cătălin Tarcău, director operaţiuni al distribuitorului de bunuri de larg consum Simba Invest, spune că se vede o tendinţă în piaţă a consumatorilor de a migra către extreme, astfel categoria produselor de mijloc având o vânzare mai lentă.

„La nivel de consumator final este clar că odată cu pandemia s-a schimbat şi comportamentul acestu­ia, mulţi migrând spre comerţul online. În ultimul an, nu am sesizat modificări referitoare la anumite tendinţe de consum specific, poate doar o accesare mai evidentă a extremelor, produsele pe categoria medie având o vânzare ceva mai lentă“, spune Cătălin Tarcău, di­rector operaţiuni, Simba Invest.

Compania acoperă 25 de judeţe şi deţine 16 depozite, conform informaţiilor de pe site-ul companiei. Printre clienţii companiei se află companii precum Jacobs Douwe Egberts, Nestlé, Mondelez International, Zarea, Jidvei, Cotnari, Cramele Recaş, Alexandrion Group, PepsiCo, Coca-Cola HBC, Parmalat şi Huggies.

Distribuitorul de bunuri de larg consum din Bacău a avut anul trecut afaceri de 574 milioane lei, în creş­tere cu 16% faţă de anul anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO