Allianz-Ţiriac, jucător aflat pe podiumul pieţei asigurărilor locale, a înregistrat la finalul anului 2020 un volum al primelor brute subscrise de 1,32 mld. lei, cu 3,7% mai puţin comparativ cu anul 2019 şi cu 4% mai puţin faţă de anul 2008, potrivit calculelor ZF realizate pe datele companiei.
După 9 ani de creştere constantă, asigurătorul a înregistrat anul trecut prima scădere a primelor subscrise, 2020 fiind un an în care activitatea economică a avut de suferit în urma crizei generate de pandemia de COVID-19.
Profitul operaţional al Allianz-Ţiriac a crescut la finalul anului 2020 cu 15%, faţă de anul 2019, ajungând la 154 mil. lei. Diminuarea vânzărilor totale a fost cauzată de restrângerea businessului de asigurări generale, în special pe segmentul asigurărilor de călătorie, afectate de criza de COVID-19, dar şi din cauza scăderii subscrierilor din poliţele auto.