Bănci și Asigurări

Banca Transilvania a urcat 50 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500, cu o creştere a valorii de brand de 39%, până la 242 milioane dolari

Banca Transilvania a urcat 50 de locuri în clasamentul...

Autor: Claudia Medrega

04.02.2019, 00:06 882
Banca Transilvania a urcat aproape 50 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500 din 2019, pu­bli­cat de The Banker, cu o creştere a va­lorii de brand de 39%, până la 242 mil. dolari şi o creştere a ratin­gu­lui de la A+ la AA.

Alături de Banca Tran­silvania - singurul brand românesc pre­zent în Banking 500 - mai există câteva bran­duri din Europa Centrală şi de Est: şase bănci din Polonia - incluzând PKO Bank Polski pe locul 121, cel mai bine plasată bancă din Europa Centrală şi de Est - şi câte o bancă din Cehia, Ungaria şi Slovacia, potrivit informaţiilor transmise de Brand Finance.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO