Bănci și Asigurări

BCR tinteste dublarea vanzarilor de pachete de cont curent

28.02.2008, 20:27 14

BCR se asteapta sa ajunga in curand la 2.000 de pachete de cont curent vandute pe zi, adica dublu fata de nivelul actual, afirma Martin Skopek, vicepresedintele pe retail al celei mai mari banci de pe piata. "Pentru atingerea acestui obiectiv am hotarat recent sa imbunatatim suplimentar structura pachetului construit in jurul contului curent prin simplificarea procesului de vanzare si prin adaugarea optiunilor pentru cardul de debit BCR Visa Clasic si pentru carduri de credit co-branded", a declarat Skopek. Banca incearca sa sustina vanzarile inclusiv printr-o campanie de direct mailing si prin Contact Center. Seful retailul BCR sustine ca pachetul de produse si servicii are costuri mai scazute decat in cazul in care fiecare element ar fi cumparat separat. De asemenea, poate fi accesat prin e-banking si phone-banking. Platile electronice sunt cu 50% mai ieftine decat cele realizate in sucursale. La sfarsitul anului trecut, Skopek afirma ca avusese asteptari mai mari in privinta vanzarilor noului pachet, care fusese lansat in vara lui 2007 drept o componenta de baza a ofertei de retail a BCR. Angajatii bancii sunt stimulati sa vanda acest produs in cadrul schemei de salarizare, insa conceptul are nevoie de timp pentru a fi asimilat in retea si oferit proactiv clientilor. Andreas Treichl, CEO al Erste Bank, afirma ca este esential pentru BCR sa lucreze la instruirea angajatilor pentru asimilarea noilor produse, astfel incat sa le inteleaga si sa le vanda proactiv si in acelasi timp sa-i faca sa inteleaga ca trebuie sa-i serveasca pe clienti, nu doar sa le vanda produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO