Bănci și Asigurări

BRD şi Raiffeisen testează nişa suporterilor din fotbal

Autor: Liviu Chiru

17.04.2011, 23:31 33

BRD şi Raiffeisen, două bănci de top, lansează astăzi carduriemise în parteneriat cu două dintre cele mai titrate echipe defotbal pe plan local - Dinamo şi respectiv Steaua, în încercarea dea găsi o nouă nişă de clientelă.

Francezii de la BRD mizează din nou pe tehnologie, venind cu uncard care va permite accesul contactless pe stadionul Dinamo. Înschimb, austriecii de la Raiffeisen vin cu un card de debitco-brand emis în parteneriat cu FC Steaua.

Cardul aduce reduceri de până la 10% la toate biletele şiabonamentele pentru meciurile de fotbal ale echipei Steaua, precumşi la produsele de catering achiziţionate în timpul meciurilor, îninteriorul stadionului.

Bancherii au încercat să marşeze pe cardurile co-brand şi înanii de boom, alegând în general parteneriate cu retaileri saucompanii de utilităţi, însă criza începută în 2008 a lovit şivânzările de carduri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO