Bănci și Asigurări

CFA: Loialitatea clienţilor în sectorul financiar rămâne fragilă. Zece drepturi postcriză ale investitorilor

CFA: Loialitatea clienţilor în sectorul financiar...

Autor: Claudia Medrega

20.05.2016, 00:00 108
Criza financiară a determinat scă­derea încrederii investitorilor în in­dus­tria financiară, iar aceştia cer trans­pa­renţă şi un standard minim de pro­fe­sio­nalism din partea industriei finan­ciare, în viziunea CFA, asociaţia profe­sio­nală a analiştilor financiari certificaţi in­ter­naţional (Chartered Financial Analyst). În acest context a apărut în urmă cu trei ani „Declaraţia Dreptu­ri­lor Investitorilor“, care conţine 10 drep­turi pe care orice investitor este îndrep­tăţit să le ceară de la furnizorii de pro­duse financiare.
 
„Inevitabil, criza financiară a deter­minat scăderea încrederii investitorilor în industria financiară. Loialitatea cli­en­ţilor în sectorul financiar rămâne fra­gilă. Aceasta are la bază încrederea şi atâta timp cât încă există sincope la acest capitol, şi loialitatea este afectată. În acest context, investitorii au transmis un me­saj puternic prin care cer trans­pa­renţă şi un standard minim de profe­sio­na­lism din partea industriei financiare. „Decla­ra­ţia Drepturilor Investitorilor“ con­ţine 10 drepturi pe care orice inves­titor este îndreptăţit să le ceară de la fur­ni­zorii de produse financiare şi este ele­men­tul central al „Putting In­ves­tors First“, o iniţiativă globală cre­a­tă pentru a încuraja profesioniştii din industria fi­nan­ciară să plaseze inte­re­sele investito­ri­lor pe primul loc în acti­vitatea lor şi să ge­nereze conştientizare în rândul in­ves­ti­torilor“, a declarat Cris­tian Popa, mem­bru al board-ului CFA România şi direc­tor de investiţii la NN Asigurări de Viaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO