Bănci și Asigurări

Clienţii ING Pay şi-au migrat pe telefon aproape jumătate din plăţile cu cardul

Clienţii ING Pay şi-au migrat pe telefon aproape...

Autor: Anelis Baciu

01.04.2019, 00:05 775

Aproximativ 45% din plăţile efectuate de clienţii ING care au instalat aplicaţia de plată cu mobilul -ING Pay- au fost migrate de pe card pe telefon, ceea ce arată că serviciile de plată cu mobilul nu reprezintă o funcţionalitate exotică, ci una folosită recurent de clienţi, explică Robert Anghel, head of mobile payments în cadrul ING Bank România.

„Faptul că 45% din plăţi sunt trans­ferate pe telefon arată că ING Pay nu este un produs exotic, o func­ţio­na­litate pe care o iau, o în­cerc şi apoi o dau de­opar­te, ci este un serviciu folosit zi de zi. În situaţiile în care clienţii nu plătesc cu telefonul am observat re­mar­ca ur­mă­toare: este multă lume în spatele meu la casă, dacă nu o să meargă apli­ca­ţia şi atunci clienţii aleg să plătească cu cardul. Clienţii trebuie să ştie că apli­caţia funcţionează la toate POS contact­less din România“, a explicat Robert Anghel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Conferințele Ziarul Financiar și Business Magazin în 2025