Bănci și Asigurări

Divizia de private banking a UniCredit, 900 de clienţi români cu o valoare medie a portofoliului de 500.000 euro

Divizia de private banking a UniCredit, 900 de clienţi...

Autor: Claudia Medrega

03.03.2017, 00:07 2064

Valoarea totală a activelor gestionate de UniCredit Bank pe segmentul de private banking a ajuns anul trecut la aproximativ 450 mil. euro, un număr de aproape 900 de clienţi, cu o valoare medie a portofoliului de 500.000 de euro, apelând la serviciile de private banking oferite de bancă.

„Businessul de private banking al UniCredit Bank se consolidează în fiecare an, atât sub aspectul numărului de clienţi cu care lucrăm, cât şi sub aspectul  valorii activelor acestora. În 2016, numărul clienţilor a crescut cu 10% faţă de anul precedent. La sfârşitul anului 2016, clienţii departamentului de private banking din cadrul UniCredit Bank aveau deţineri semnificative la bancă, evoluţia faţă de 2015 arătând o creştere cu două cifre procentuale, care cel mai probabil va continua şi în 2017“, a declarat pentru ZF Alexandra Ivanov, şef vânzări Private Banking la UniCredit.

Volatilitatea din ultimii ani s-a menţinut şi în 2016 în pieţele financiare şi investiţiile preferate de către clienţi au fost cele cu risc redus, dar şi cu randamente potenţiale reduse. Însă, pentru investitorii cu un apetit de risc mai ridicat, pieţele financiare au oferit randamente foarte bune în 2016, explică Alexandra Ivanov.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO