Bănci și Asigurări

Erik Barna, CEO al Life is Hard: E-commerce-ul este prea puţin exploatat de asigurători. Poliţele ataşate electrocasnicelor şi electronicelor ar putea genera venituri semnificative

Erik Barna, CEO al Life is Hard:

De regulă mult mai deschişi în adoptarea noilor tehnologii şi în digitalizarea afacerilor sunt brokerii de asigurare

Erik Barna, CEO al Life is Hard: De regulă mult mai deschişi în adoptarea noilor tehnologii şi în digitalizarea afacerilor sunt brokerii de asigurare

Autor: Anelis Baciu

14.02.2019, 00:05 371

Comerţul electronic, care anual înregis­trea­ză creşteri de 35-40%, ar putea fi o sursă im­portantă de venituri pentru companiile locale de asigurări, în condiţiile în care acestea ar dezvolta microasigurări pentru produsele vândute online, consideră Erik Barna, CEO al Life is Hard, companie care operează platforma de brokeraj în asigurări 24Broker, prin intermediul căreia brokerii au vândut prime de peste 500 mil. euro în 2018.

„Comerţul electronic este încă o nişă unde asigurările au pătruns încă foarte puţin. Este un loc unde microasi­gu­rările ataşate unor categorii de pro­duse vândute on­line, pre­cum electro­cas­nice, electro­nice, bi­ciclete etc., ar putea ge­nera veni­turi sem­ni­ficative pentru asigurătorii care vor şti să genereze pro­duse de asi­­gurare digi­tale şi adap­tate acestui segment de piaţă. O astfel de asigurare va trebui să poată fi cum­părată rapid, exclusiv digital“, explică Barna. El subliniază că pentru abordarea cu succes a clienţilor din mediul online companiile de asigurări trebuie să asigure un proces digital, rapid şi sigur şi în ceea ce priveşte raportarea, gestionarea şi plata eventualelor daune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO