Bănci și Asigurări

Peste 100.000 de angajaţi din România au poliţe de sănătate emise de Signal Iduna

Peste 100.000 de angajaţi din România au poliţe de sănătate emise de Signal Iduna

Tiberiu Maier, vicepreşedinte al Signal Iduna România: Ne uităm cu foarte mare interes către piaţa de retail din România în vederea unei posibile implementări a unei generaţii de produse de sănătate personalizate

Autor: Anelis Baciu

20.07.2017, 00:07 1341

Signal Iduna, cel mai mare jucător din piaţa locală de asigurări de sănătate, a ajuns la un portofoliu de peste 100.000 de clienţi, aceştia fiind practic angajaţi ai companiilor care au trecut din sfera abonamentelor medicale oferite ca beneficiu extrasalarial angajaţilor la asigurări private.

În România există circa 400.000 de poliţe de asigurare de sănătate, ceea ce înseamnă că Signal Iduna are o cotă de piaţă de circa 25%.

Potrivit reprezentanţilor Signal Iduna, din ce în ce mai multe companii din România aleg pachete de asigurare de sănătate com­plexe, care să le ofere asiguraţilor mul­tiple  opţiuni de clinici sau reţele me­di­cale, specialităţi medicale şi specialişti în domeniu. De altfel, piaţa asigurărilor de sănătate a avut ca principală sursă de creştere în ultima perioadă segmentul corporate. În medie o companie plăteşte pentru fiecare angajat între 10 şi 20 de euro pentru asigurarea de sănătate, însă în funcţie de structura programului primele de asigurare şi numărul de angajaţi, primele pot varia. Signal Iduna intenţionează să-şi dezvolte afacerile şi în zona poliţelor de sănătate destinate persoanelor fizice. Începând cu anul trecut tot mai mulţi asigurători au venit pe piaţă cu produse noi de retail şi la tarife tot mai accesibile, competiţia pe acest segment în­teţindu-se. NN Asigurări, BCR Viaţă, Uniqa, Asirom, Euroins, Allianz-Ţiriac sau Ge­ne­rali au fost companiile care au lansat pro­­­duse noi anul trecut. Poliţa de asigurare în cazul persoanelor fizice variază de la 100 de euro pe an la peste 2.500 de euro.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO