Provident cere la ANAF date despre clienţii cărora le dă credite. "Este important ca fiecare contract de creditare să fie o decizie responsabilă, atât din partea clientului, cât şi din partea noastră."

4 sep 2017 Autor: Roxana Rosu

Provident extinde colaborarea cu ANAF astfel încât clienţii care solicită un credit pot alege verificarea în baza de date a Agenţiei în locul prezentării unei adeverinţe de venit, operaţiune care va permite evaluarea mai rapidă a posibilităţii clientului de a plăti ratele fără a se dezechilibra financiar.

,Pentru noi este important ca fiecare contract de creditare să fie o decizie responsabilă, atât din partea clientului, cât şi din partea noastră. Vrem să ne asigurăm că ţinem pasul cu nevoile clienţilor noştri şi că reuşim să le acordăm credite rapid dar responsabil. Prin această interogare în baza de date a ANAF, venim în ajutorul clienţilor noştri, mai ales în situaţia în care le este dificil să obţină dovada de venit, fie pentru că angajatorul trenează procesul, fie pentru că eliberarea documentului durează prea mult”,  a declarat directorul general al Provident Financial România, Viktor Boczan.

Proiectul pilot de colaborare cu ANAF a fost demarat în 27 iulie, într-o sigură arie operaţională, şi a ajuns acum să se aplice în jumătate din ţară.

Judeţele în care clienţii au posibilitatea să solicite interogarea în baza de date a ANAF în locul adeverinţei de venit sunt Arad, Bihor, Vâlcea, Dolj, Gorj, Sălaj, Satu Mare, Cluj, Maramureş, Argeş, Teleorman, Olt, Mehedinţi, Caraş-Severin, Timiş, Ilfov, Bucureşti, Călăraşi, Giurgiu, Dâmboviţa, Prahova, Ialomiţa, Constanţa, Brăila, Tulcea.

Colaborarea cu ANAF va fi extinsă în continuare iar până la finalul lunii octombrie toţi clienţii Provident vor avea acces la această opţiune.

De la începutul colaborării cu ANAF, Provident a avut aproape 1.000 de solicitări pentru verificarea în baza de date a agenţiei. În plus, procesul de aprobare a fost redus de la 24 de ore, până la o medie de câteva ore. Interogarea bazei de date ANAF pentru fiecare client în parte se face doar după ce clientul semnează acordul de interogare. În plus, în procesul de evaluare a bonităţii unui client, clienţii sunt verificaţi şi în baza de date a Biroului de Credit.

Provident Financial România a acordat anul trecut împrumuturi cu 27% mai mari decât în 2015, în timp ce numărul de clienţi a crescut cu 4,4%, la peste 300.000 de persoane, potrivit datelor anunţate de grupul International Personal Finance (IPF).

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanţi furnizori de credite la domiciliu din Europa. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.09.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, anaf
, credite
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide