Bănci și Asigurări

Raiffeisen Digital Bank, competitor direct al Revolut, se pregăteşte să vină cu un produs de creditare pentru nevoi personale la 9 luni de la lansarea pe piaţa locală

Sorin Stanciu, country manager pentru România la Raiffeisen Digital Bank: În medie, clienţii noştri fac 12 tranzacţii pe lună, deci aproape o tranzacţie la fiecare două zile. Valoarea medie a tranzacţiei cu cardul este de aproximativ 150 lei. Cardul Raiffeisen Digital Bank este complementar unei relaţii bancare deja existente, iar în acest context suntem mulţumiţi de nivelul actual de utilizare. Majoritatea tranzacţiilor cu cardul sunt plăţi, cu o pondere de 60% comerţ electronic şi 40% POS. Cardul nostru virtual este preferat în cea mai mare parte pentru tranzacţiile online, clienţii apreciind contul dedicat pentru plăţile de tip e-commerce şi cardul virtual flexibil, care poate fi gestionat şi reemis simplu în aplicaţia RDB.

Sorin Stanciu, country manager pentru România la Raiffeisen Digital Bank: În medie, clienţii noştri fac 12 tranzacţii pe lună, deci aproape o tranzacţie la fiecare două zile. Valoarea medie a tranzacţiei cu cardul este de aproximativ 150 lei. Cardul Raiffeisen Digital Bank este complementar unei relaţii bancare deja existente, iar în acest context suntem mulţumiţi de nivelul actual de utilizare. Majoritatea tranzacţiilor cu cardul sunt plăţi, cu o pondere de 60% comerţ electronic şi 40% POS. Cardul nostru virtual este preferat în cea mai mare parte pentru tranzacţiile online, clienţii apreciind contul dedicat pentru plăţile de tip e-commerce şi cardul virtual flexibil, care poate fi gestionat şi reemis simplu în aplicaţia RDB.

Autor: Mircea Nica

31.01.2024, 09:00 11931

„Pe baza solicitărilor din partea clienţilor şi a discuţiilor pe care le avem în piaţă, există un interes ridicat pentru produsele noastre de creditare. De aceea, următorul nostru produs va fi un credit de nevoi personale şi ne aşteptăm să îl lansăm în curând. Suntem în etapele finale de implementare a acestuia şi ne aşteptăm ca produsul să ajungă pe piaţă în scurt timp. Creditul de nevoi personale va fi un produs 100% digital, disponibil prin intermediul aplicaţiei mobile“, susţine Sorin Stanciu, country manager pentru România la Raiffeisen Digital Bank.

Raiffeisen Digital Bank, care face parte din grupul austriac Raiffeisen Bank International, funcţionând pe piaţa românească pe paşaport european, se pregăteşte să intre pe zona de creditare cu un produs de nevoi personale la 9 luni după lansarea pe piaţa locală, a spus Sorin Stanciu, country manager pentru România al Raiffeisen Digital Bank, aceasta fiind a doua bancă de pe piaţa locală a aceluiaşi grup, după Raiffeisen Bank România.

„Primul nostru obiectiv a fost să lansăm şi să începem să extindem produsul nostru de cont curent, care vine la pachet cu un card de debit virtual gata de utilizare, deschiderea unui cont curent fiind realizabilă de către client oricând, online, prin intermediul aplicaţiei mobile. Am petrecut primele luni perfecţionând acest proces, pentru a asigura o experienţă cât mai bună pentru clienţii noştri în aplicaţie şi suntem bucuroşi să vedem feedbackul lor pozitiv, care se reflectă în evaluările actuale ale aplicaţiei. În al doilea rând, ne concentrăm eforturile pentru a aduce un nou produs şi pe piaţa din România, creditul nostru de nevoi personale. În prezent, suntem în etapele finale de implementare a acestuia şi ne aşteptăm ca produsul să ajungă pe piaţă în scurt timp. Creditul de nevoi personale va fi un produs 100% digital, disponibil prin inter­me­diul aplicaţiei mobile, pe care suntem nerăbdători să îl lansăm pentru clienţii români“, a explicat Sorin Stanciu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO