Burse - Fonduri mutuale

Ce puteţi citi în revista Business Magazin. Profil de investitor: cum să transformi datele statistice în insight-uri valoroase şi mai apoi în decizii de investiţii

Ciprian Zamfirescu, director de cercetare la MIA Marketing şi investitor: Cred în continuare că cel mai important aspect ce poate fi îmbunătăţit este informaţia. O informaţie simplă, concisă şi fără detalii inutile pentru cei aflaţi la început de drum şi o informaţie transparentă, bine structurată pe mai multe niveluri, astfel încât cei mai avansaţi să acceseze direct subiectele de care sunt interesaţi.

Ciprian Zamfirescu, director de cercetare la MIA Marketing şi investitor: Cred în continuare că cel mai important aspect ce poate fi îmbunătăţit este informaţia. O informaţie simplă, concisă şi fără detalii inutile pentru cei aflaţi la început de drum şi o informaţie transparentă, bine structurată pe mai multe niveluri, astfel încât cei mai avansaţi să acceseze direct subiectele de care sunt interesaţi.

Autor: Tibi Oprea

13.07.2023, 07:00 264

♦ Ciprian Zamfirescu, statistician, identifică oportunităţile de investiţii prin analiza evoluţiilor şi corelarea mai multor indicatori.

Pasionat de analiza statistică a datelor şi implicat de 25 de ani în cercetarea de marketing, Ciprian Zamfirescu, 48 de ani, a găsit un al doilea domeniu în care să-şi aplice metodele statistice, cel al pieţei de capital. Nu ia nicio decizie de in­ves­tiţii fără să facă o analiză complexă înainte şi spune că „fără pasiune nu am putea fi decât mediocri“.

„Am început să investesc în 2014, pentru diversificare, dar mai mult din curiozitate. Eram interesat să aflu mai multe despre acest domeniu, pe care-l percepeam atunci ca fiind despre analiză, strategie şi mana­gementul riscului“, povesteşte Ciprian Zamfirescu, de profesie statistician.

Ciprian este din Bucureşti, unde a finalizat studiile Facultăţii de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică din cadrul Academiei de Studii Economice. De 25 de ani activează în domeniul cercetării de marketing. La început a lucrat în companii multinaţionale precum GfK şi Synovate, iar din 2016 este partener alături de Cristian ştefănescu la Institutul de Marketing MIA.

„Întotdeauna am fost pasionat de analiza statistică a datelor, de a descoperi diverse metode prin care informaţiile culese în studiile de piaţă sunt transformate în insight-uri de valoare şi mai apoi în decizii de business“, spune acesta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO