iHunt Technology Import-Export (simbol bursier HUNT) a încheiat primul semestru din 2021 cu un profit net de 2,7 mil. lei, în urcare cu 41,9% faţă de S1/2020, la o cifră de afaceri de 20,6 mil. lei, plus 40%, potrivit calculelor realizate de ZF pe baza datelor din raportul semestrial publicat la BVB.
EBITDA a totalizat 3,6 mil. lei, cu 54,7% mai mare faţă de S1/2020.
Miercuri, în ziua publicării raportului semestrial la bursă, acţiunile HUNT înregistrau la ora redactării acestei ştiri o scădere de 11,4%, pe fondul unor tranzacţii de 11,7 mil. lei, emitentul scăzând la 96,2 mil. lei capitalizare, arată datele BVB.
Compania menţionează în raport că rezultatele financiare din primul semestru al acestui an se datorează inclusiv integrării de produse noi din gama smart-home, precum şi creşterii numărului de clienţi retail şi B2B, ca urmare a lansării platformei iHunt Marketplace.
iHunt a realizat în primele şase luni din 2020 venituri din exploatare de 20,8 mil. lei, în urcare cu 38,8% faţă de S1/2020 şi a avut cheltuieli de exploatare de 17,2 mil. lei, cu 36% mai mari, astfel că rezultatul din exploatare a fost profit de 3,5 mil. lei, plus 54,8%.
Compania anunţă că dezvoltă intensiv gama de produse iHunt Home şi ţinteşte ca, în 2022, să devină un jucător tot mai important pe piaţa de profil, însă pregăteşte şi alte linii de business.
“Doresc să subliniez, din nou, că iHunt trebuie înţeles ca un brand de electronice în creştere puternică, cu oportunităţi viitoare pe mai multe sectoare de business, nu doar pe cel a telefoanelor mobile. În acest sens doresc să anunţ lansarea primelor staţii iHunt de încărcare pentru maşini electrice cu livrare din luna septembrie 2021. Gama noastră de staţii electrice vine în mai multe tipuri de configuraţii - de la 7 kW pana la 22kW, acestea adresându-se companiilor cât şi utilizatorilor care işi doresc o staţie de încărcare pentru acasă. Specific iHunt preţurile vor fi cele mai mici din piaţă la o calitate exelentă”, transmite Cezar Stroe, CEO şi acţionar majoritar (63,8%) al iHunt.
Acţiunile HUNT înregistrează de la începutul anului o creştere de 95%, pe fondul unor tranzacţii de 63,6 mil. lei, respectiv aproape o dublare a valorii. În ultimul an, acţiunile au un avans de 742,6%, ceea ce înseamnă că în această perioadă s-au apreciat de peste opt ori, arată calculele realizate de ZF pe baza datelor de la BVB.