Producătorul de vinuri Purcari (WINE), cea mai recentă listare pe segmentul principal al Bursei, a încheiat primul semestru din 2019 cu afaceri de 88 mil. lei la nivel consolidat, plus 25%, şi un profit net mai mare cu 7%, la circa 17 mil. lei, potrivit datelor raportate la bursă.
Vineri după-amiază acţiunile WINE scădeau însă cu până la 3% cel mai probabil ca urmare a fapului că rezultatul net în al doilea trimestru a fost în scădere cu 16% faţă de T2/2018, potrivit datelor agregate de ZF. Purcari este ultima companie din BET care publică rezultatele financiare pe S1/2019. „Pe măsură ce continuăm să creştem compania, ne-am stabilit scopuri foarte ambiţioase şi rezultatele din primul semestru sunt o dovadă a eforturilor semnificative depuse de echipă. Nu intenţionăm să încetinim acest ritm“, spune Eugen Comendant, directorul operaţional al Purcari. În România şi în Moldova vânzările de vinuri Purcari au crescut cu 16% în perioada ianuarie-iunie 2019, în Polonia cu 47%, iar în Cehia şi Slovacia cu 24%, potrivit raportării semestriale a companiei.