Burse - Fonduri mutuale

XTB introduce 0% comision pentru acţiuni şi ETF-uri cu deţinere. Omar Arnaout, CEO: “Noua ofertă pentru acţiuni va atrage interesul atât al clienţilor noi, cât şi al celor existenţi, permiţându-ne să creştem şi să ne consolidăm poziţia pe piaţă la nivel global”

XTB introduce 0% comision pentru acţiuni şi ETF-uri cu...

Autor: Tibi Oprea

05.10.2020, 14:23 636

XTB, unul dintre ce mai mari brokeri listaţi la bursă la nivel global, a anunţat introducerea posibilităţii de tranzacţionare fără comision a acţiunilor cu deţinere şi a ETF-urilor cu deţinere. Oferta de comision 0% se aplică pentru rulaje lunare de până la 100.000 Euro şi va fi disponibilă atât pentru clienţii XTB existenţi, cât şi pentru cei noi, începând cu 5 octombrie 2020, potrivit unui comunicat remis ZF.

„Obiectivul XTB a fost dintotdeauna acela de a fi alegerea numărul 1 a investitorilor, un one-stop-shop unic cu ofertă completă. În ultimii ani, am realizat demersuri extraordinare pentru a îmbunătăţi serviciile noastre - de la implementarea de programe educaţionale calitative care dau tonul la nivel de industrie, până la rafinarea constantă a funcţiilor platformei noastre premiate la nivel global, xStation. Acum, cu o ofertă ce presupune comisioane 0, deschidem uşa tuturor celor care sunt interesaţi să investească atât în acţiuni, cât şi în ETF-uri cu deţinere”, a declarat Omar Arnaout, CEO al grupului XTB.

În prezent, XTB oferă peste 2.000 de acţiuni cu deţinere listate la 16 dintre cele mai mari burse la nivel mondial, inclusiv New York Stock Exchange, London Stock Exchange, Bolsa de Madrid, Börse Frankfurt şi Warsaw Stock Exchange. În plus, peste 200 de ETF-uri, inclusiv din domeniul mărfurilor, industriei imobiliare şi obligaţiunilor, vor fi, de asemenea, oferite de XTB cu comision de 0%.

„Prima jumătate a anului 2020 a fost marcată de o volatilitate peste medie pe pieţele financiare, care ne-a permis să înregistrăm rulaje record şi să creştem semnificativ baza de date a clienţilor noştri. Obiectivul XTB este să continuăm această creştere şi sunt convins că noua ofertă pentru acţiuni va atrage interesul atât al clienţilor noi, cât şi al celor existenţi, permiţându-ne să creştem şi să ne consolidăm poziţia pe piaţă la nivel global”, a adăugat Arnaout.

„Comisionarea de 0% la tranzacţionarea de acţiuni şi ETF-uri este o dorinţă mai veche a investitorilor din România, dorinţă pe care ne-au comunicat-o din ce în ce mai mult în ultima perioadă. Ne bucurăm, aşadar, nespus să putem anunţa astăzi că, eliminăm comisionul la tranzacţionarea de instrumente cu deţinere pentru rulaje lunare de până la 100.000 Euro. Odată cu implementarea acestui beneficiu, XTB devine brokerul cu una dintre cele mai accesibile şi diversificate game de produse financiare de pe piaţa locală (peste 4.700 de instrumente financiare, potrivite pentru o plajă largă de profiluri de investitori, atât CFD-uri pe Indici, Mărfuri, Acţiuni, ETF-uri, Perechi Valutare şi Criptomonede, cât şi Acţiuni şi ETF-uri cu deţinere). Accesul facil la această varietate de instrumente printr-un singur click în aceeaşi platformă online, le permite investitorilor noştri să pună în aplicare strategii complexe de investiţii, să realizeze o diversificare corespunzătoare a portofoliului şi un management eficient al riscului, toate acestea putând face diferenţa între succes şi eşec în investiţii”, a declarat Irina Cristescu, CEO al XTB România.

Cu această ocazie, XTB l-a numit nou ambasador de brand pe José Mourinho, unul dintre cei mai performanţi manageri de fotbal din lume. Antrenorul portughez a câştigat un număr record de 4 titluri în ţări diferite (Portugalia, Anglia, Italia şi Spania) şi este unul dintre cei trei manageri care au câştigat UEFA Champions League de două ori cu două cluburi. Mourinho va fi ambasadorul global al XTB pentru următorii doi ani.

„Am deosebita plăcere să anunţ parteneriatul nostru cu José Mourinho, care nu este doar un om extraordinar, ci şi un simbol de manager care şi-a construit succesul atât cu o strategie, cât şi cu o mentalitate câştigătoare. Povestea sa rezonează bine cu valorile brandului şi cu strategia noastră. Împărtăşim aceeaşi dorinţă de a realiza ceea ce dorim şi iubim. Aşa cum Jose îşi ajută echipa să devină cea mai bună din lume, noi dorim să ajutăm clienţii noştri să devină investitori şi mai buni alături de XTB, oferindu-le cea mai bună tehnologie şi cea mai înaltă calitate a serviciilor”, a declarat Omar Arnaout, CEO al grupului XTB.

Anunţul cooperării dintre José Mourinho şi XTB marchează începutul unei noi campanii globale de branding cu deviza „Fii ca José”. Ideea creativă a poveştii se bazează pe similarităţile dintre provocările cu care se confruntă  investitorii zi de zi şicele cu care se confruntă un manager de fotbal. O strategie bună, dorinţa de a câştiga, dar şi învăţarea din eşec sunt principalii factori care duc spre succes atât în fotbal, cât şi în finanţe.

„Sunt încântat să devin ambasadorul XTB pentru anii care urmează. Prin discuţiile mele cu XTB, ajungând să ne cunoaştem, mi-a fost imediat clar că împărtăşim multe valori asemănătoare în călătoriile noastre individuale; suntem pasionaţi, suntem profesionişti şi investim grijă şi dragoste autentică în ceea ce facem. Aşadar, sunt foarte fericit să lucrez cu echipa fantastică de la XTB şi să împărtăşesc propriile experienţe cu cei peste 200.000 de traderi ai XTB din întreaga lume. Dacă vrei să tranzacţionezi, fii ca mine, alege XTB”, a spus José Mourinho.

“XTB activează în România încă din anul 2008, fiind în prezent cel mai mare broker de instrumente derivate şi pieţe externe care este listat la bursă şi care are prezenţă locală. În cei peste 12 ani de activitate, am oferit investitorilor români resurse şi servicii de calitate, tehnologie avansată de tranzacţionare, produse competitive, programe educaţionale complexe, analize de specialitate. Toate demersurile noastre sunt orientate spre a oferi investitorilor cele mai avansate instrumente pentru a se dezvolta, a deveni traderi mai buni şi a obţine performanţe. Considerăm că parteneriatul cu marele Jose Mourinho reflectă valorile companiei si este reprezentativ pentru toate eforturile realizate de XTB pentru a câştiga poziţia de lider de piaţă şi pentru a seta la nivel de industrie cele mai înalte standarde de profesionalism, bune practici, credibilitate şi competitivitate”, a declarat Irina Cristescu, CEO al XTB România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO