Oleg Tătaru şi George Ţapu, antreprenorii care deţin cele două magazine de bricolaj Artsani din judeţul Prahova, au alocat un buget de investiţii de peste 6 milioane de lei pentru anul 2022. Unul dintre planuri este dezvoltarea în e-commerce.
„Anul acesta, preocuparea noastră principală a fost sustenabilitatea firmei, investind astfel 420.000 de euro în panouri fotovoltaice. De asemenea, în decursul acestui an urmează să ne mărim parcul auto, în urma achiziţiei a nouă camioane. Ultimul proiect al acestui an este deschiderea magazinului online, care urmează să fie lansat în luna iunie“, a spus Arthur Tătaru, responsabil de comunicare pentru Artsani, într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie – ediţia 2022, care va apărea pe piaţă în perioada următoare.
Artsani Com, firma prin care este operat businessul celor două magazine de bricolaj Artsani din Prahova, a revenit pe creştere şi a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 173 de milioane de lei, în creştere cu 5% faţă de anul precedent, după cum arată datele disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Profitul, pe de altă parte, a scăzut cu 9% şi tot în scădere a fost şi numărul de angajaţi, care a ajuns de la 294 în 2020, la 286 anul trecut.