Business Construct

Cererea de plăci ceramice creşte în 2015 şi 2016 datorită efervescenţei din rezidenţial

Mai multe analize pe piaţa materialelor de construcţii puteţi citi în Anuarul Construcţii şi Imobiliare 2015, publicat de ZF la începutul lui iulie.
Piaţa locală de plăci ceramice (gresie şi faianţă) merge mână în mână cu evoluţia sectorului rezidenţial, fie că vorbim de construcţii noi, fie de renovări.

Autor: Ioan Dornescu

15.07.2015, 00:05 240
Piaţa locală de plăci ceramice (gresie şi faianţă) merge mână în mână cu evoluţia sectorului rezidenţial, fie că vorbim de construcţii noi, fie de renovări.
 
Analiştii şi jucătorii din sectorul de profil se aşteaptă la creşteri de 5-10% anul acesta, însă pentru 2016 estimează un avans chiar şi mai mare, având în vedere că multe dintre proiectele noi de case şi blocuri începute anul trecut sau în 2015 vor ajunge la etapa de finisaje, unde se montează şi gresie şi faianţă, abia anul viitor, scrie Anuarul Construcţii şi Imobiliare 2015, publicat de Ziarul Financiar.
 
Vânzările de plăci ceramice au crescut anul trecut cu 1% în volum, până la 29 milioane de metri pătraţi, respectiv cu 3 procente din punct de vedere valoric, până la 140 de milioane de euro, potrivit companiei de cercetare InterBiz Research & Consulting, care arată că aceste produse au cea mai mare popularitate pe piaţa pardoselilor reci din România, unde generează aproximativ 87% din vânzări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO