Business Construct

În aşteptarea vârfului de sezon, vânzările VEKA au avansat cu 14%. „Setea de proiecte imobiliare noi şi făcute bine este din ce în ce mai mare în Bucureşti“

ALEXANDRU OANCEA, 35 de ani, a intrat în 2007 în compania VEKA România, un an mai târziu preluând funcţia de director de marketing al subsidiarei locale a grupului german

ALEXANDRU OANCEA, 35 de ani, a intrat în 2007 în compania VEKA România, un an mai târziu preluând funcţia de director de marketing al subsidiarei locale a grupului german

Autor: Ioan Dornescu

20.08.2015, 00:06 510

Vânzările VEKA România, parte a producătorului german de profile din PVC cu acelaşi nume, au avansat cu 14% în primele şapte luni ale acestui an, fiind susţinute atât de apetitul crescut pentru exporturi al partenerilor producători de ferestre, cât şi de evoluţia pozitivă a sectorului rezidenţial local, fie că vorbim de construcţii noi sau de proiecte de renovare, a declarat într-un interviu acordat ZF Alexandru Oancea, directorul de marketing al companiei.

„Primele şapte luni au mers bine, practic am încheiat la final de iulie undeva la plus 14%, vânzări cumulate, prin intermediul VEKA România şi importuri directe din Germania“, a spus Oancea, precizând că evaluarea nu include şi rezultatele Gealan, competitor german achiziţionat de VEKA anul trecut, ale cărui activităţi, inclusiv cele de pe piaţa românească, sunt derulate în continuare independent.

Jucătorii de profil au intrat deja în febra vârfului de sezon, în condiţiile în care perioada 15 august – 15 octom­brie acoperă jumătate din nivelul rulajului anual la nivelul sectorului de profil.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO