Business Hi-Tech

Adrian Herdan, fondator şi CEO al Devhd – consultant în transformare digitală prin platforma ServiceNow: Derulăm în fiecare an 15-20 de proiecte, din care 50% sunt pentru clienţi noi. Peste 90% din proiecte sunt pentru piaţa din România şi pentru cele din regiunea DACH

Adrian Herdan, fondator şi CEO al Devhd: Până acum, toate companiile cu care am început un contract au rămas clienţii noştri. Am dezvoltat împreună alte proiecte şi am devenit un partener de încredere pentru tot ce înseamnă platformă software pentru business management & automation. Avem o rată de retenţie a clienţilor de 100%.

Adrian Herdan, fondator şi CEO al Devhd: Până acum, toate companiile cu care am început un contract au rămas clienţii noştri. Am dezvoltat împreună alte proiecte şi am devenit un partener de încredere pentru tot ce înseamnă platformă software pentru business management & automation. Avem o rată de retenţie a clienţilor de 100%.

Autor: Ioana Nita

19.02.2024, 18:00 179

Devhd are în portofoliul de clienţi preponderent companii mari din zona tehnologică, din industria auto, dar şi din producţie Printre clienţii săi se numără jucători mari precum Autoliv, Veoneer, Endava, NTT Data şi Renault.

Devhd, companie locală specia­lizată în furnizarea de consultanţă şi servicii de transformare digitală prin intermediul platformei americane ServiceNow, realizează anual 15-20 de proiecte pentru companii care activează în principal pe piaţa din România sau în ţările din regiunea DACH - Germania, Austria şi Elveţia, jumătate dintre imple­mentări fiind făcute pentru clienţi noi. Anul trecut, businessul Devhd a depăşit pragul de un milion de euro ca cifră de afaceri, iar pentru 2024 ţinta de creştere este de 25%, în condiţiile în care compania lucrează deja la o serie de proiecte noi, preconizând că cererea firmelor pentru soluţii de automatizare a proceselor va fi în continuare în creştere, mai ales în contextul exploziei tehnologiei de inteligenţă artificială (AI). Ca atare, compania prospectează pieţe noi precum Marea Britanie şi SUA.

„Anul 2024 a început cu câteva oportunităţi importante; lucrăm în prezent la o serie de proiecte pe termen mediu şi lung (peste 6 luni) care asigură o utilizare a capacităţii noastre de livrare de aproximativ 80-90%. Din acest motiv şi luând în calcul planurile noastre de extindere, ne dorim să mai recrutăm şi să specializăm în acest an cel puţin alţi 6 consultanţi pe soluţii şi servicii ServiceNow. Ne-am bazat până acum pe o astfel de creştere organică, în care dezvoltarea de resurse şi acceptarea de proiecte noi au mers în paralel, şi preconizăm pentru 2024 o evoluţie similară. Anul acesta obiectivul nostru este de a ajunge la o creştere a cifrei de afaceri de 25%“, a declarat pentru ZF Adrian Herdan, fondator şi CEO al Devhd. El a adăugat că digitalizarea la nivelul companiilor mari şi foarte mari - categoria enterprise - este un fenomen care nu poate fi oprit indi­ferent de situaţia globală macro­economică sau geopolitică.

„Iar digitalizarea, în cazul acestora, implică în mare parte automatizarea proceselor. Noi, cu ajutorul soluţiilor ServiceNow, le punem la dispoziţie o platformă inteligentă care permite automatizarea şi interconectarea la nivel de companie, astfel încât munca tuturor să fie mai eficientă, iar inovaţia să poată ajuta la creşterea afacerii. Acum, cu ajutorul inteligenţei artificiale, putem automatiza multe dintre sarcinile repetitive dintr-o companie, precum şi fluxurile operaţionale, iar astfel se poate realiza o creştere a  eficienţei si o reducere importantă de costuri.“

Compania Devhd, înfiinţată în 2016, oferă consultanţă strategică, implementare şi suport/mentenanţă pentru aplicaţii, în mai multe arii:  fluxuri IT (IT Service Management - ITSM, Strategic Portfolio Management - SPM, IT Operations Management -ITOM, IT Asset Management - ITAM),  experienţe/fluxuri pentru angajaţi (HR Service Delivery, Service Portal), experienţe/ fluxuri pentru clienţi (Customer Service Management), dezvoltare de aplicaţii şi automatizări/ integrări de software.

„În cei şapte ani de când suntem activi pe piaţa din România dar şi pe pieţele din Europa, am finalizat peste 120 de proiecte şi am livrat mai mult de 40 de aplicaţii personalizate pentru clienţi enterprise. Toate proiectele s-au bazat pe tehnologiile şi soluţiile de automatizare a proceselor oferite de către ServiceNow, furnizor de top la nivel global pentru care Devhd este Premier Partner“, a precizat Herdan.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO