Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două firme - Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Telecom -, a înregistrat anul trecut afaceri de 199,48 mil. lei (44,9 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de anul precedent.
Cea mai importantă companie din grup - Digital Cable Systems - a înregistrat anul trecut afaceri de 176,9 mil. lei (39,8 mil. euro), în creştere cu 5,6%, o pierdere netă de 9 mil. lei şi un număr mediu de 1.353 de angajaţi, cu 91 mai puţini decât cu un an în urmă. Afacerile celeilalte companii din grup - AKTA Telecom - au crescut în schimb cu 750%, de la 2,6 mil. lei în 2013 la 22,5 mil. lei anul trecut.
„Rezultatele sunt generate de creşterea susţinută a investiţiilor în reţea, mai ales cea de broadband (internet de mare viteză - n. red.), grupul DCS consolidându-şi poziţia între liderii furnizorilor de comunicaţii fixe integrate din România“, a comentat pentru ZF rezultatele Dinu Malacopol, CEO şi unul dintre acţionarii minoritari ai grupului. „Pentru anul 2016 ne propunem continuarea aceluiaşi trend de creştere, precum şi lansarea de produse noi, având sinergii cu actualul business.“