Business Hi-Tech

Airbnb atacă şi zona de rezervări online la restaurante

Airbnb atacă şi zona de rezervări online la restaurante

Autor: Ioana Nita

21.09.2017, 00:00 385

Start-up-ul american Airbnb, care oferă o alternativă de cazare pentru turişti prin intermediul unei platforme online în care proprietarii îşi înregistrează locuinţele, intră şi pe segmentul de rezervări online la restaurante, ca parte a strategiei de a oferi întregul pachet de servicii în domeniul turismului, la fel ca Expedia sau Priceline Group, scrie Bloomberg. Astfel, în prezent, utilizatorii Airbnb pot face rezervări la aproximativ 650 de restaurante din SUA prin intermediul website-ului sau al aplicaţiei mobile. Noul serviciu al Airbnb intră în comepetiţie cu OpenTable, soluţia deţinută de grupul Priceline, care este liderul pieţei de rezervări online la restaurante în SUA.

Reprezentanţii Airbnb au refuzat să ofere detalii privind modelul de business al noului serviciu care este menit să crească rata de utilizare a platformei, dat fiind că este foarte probabil ca utilizatorii care îşi rezervă cazare pe wensite-ul sau aplicaţia mobilă a companiei, să folosească platforma şi pentru a face rezervări la restaurante pe durata călătoriei lor. După lansarea sa în 2008, Airbnb a devenit aplicaţia favorită a turiştilor pentru rezervarea unui loc de cazare. Anul trecut, compania americană a investit 13 milioane de dolari în Resy, dezvoltator de aplicaţii pentru rezervări online la restaurante. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO