Business Hi-Tech

Asigurări, împrumuturi, ipoteci - care sunt cele mai scumpe cuvinte vândute de serviciul de publicitate al Google

Asigurări, împrumuturi, ipoteci - care sunt cele mai scumpe cuvinte vândute de serviciul de publicitate al Google

Topul celor mai costisitoare cuvinte cheie Google AdWords

Autor: Adrian Voicu

31.07.2011, 09:00 387

Google obţine de pe urma serviciului Google AdWords 97% dinveniturile totale care în ultimul an s-au ridicat la 33,3 miliardede dolari.

WordStream, un provider de servicii de consultanţă pentru GoogleAdWords a făcut un studiu care arată care sunt cuvintele cheie cucele mai mari costuri pe clic (CPC - plata se efectuează doar dacăun vizitator dă clic pe linkul postat prin acest serviciu).

Astfel, conform studiului, dintre cuvintele în limba engleză cucel mai mare CPC pe primele locuri se află: insurance (asigurare),loans (imprumuturi) şi mortgage (ipoteca). Pe locul patru se aflăattorney (avocat), iar pe locul şase se regăseşte lawyer (avocat).Între cele două putem regăsi şi cuvântul credit.

Topul celor mai costisitoare cuvinte cheie GoogleAdWords

1. Insurance (exemplu de căutare: "auto insurance pricequotes")
2. Loans (exemplu de căutare: "consolidate graduate studentloans")
3. Mortgage (exemplu de căutare: "refinanced secondmortgages")
4. Attorney (exemplu de căutare: "personal injury attorney")
5. Credit (exemplu de căutare: "home equity line of credit")
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood

Sursa: WordStream

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24