Articolele de îmbrăcăminte, încălţămintea şi accesoriile s-au numărat la rândul lor printre cele mai căutate produse în perioada de Black Friday,vânzările depăşind 15 milioane de lei în primele ore ale campaniei. Industria de fashion este al doilea cel mai mare sector din comerţul online local, cu vânzări totale estimate anul acesta la peste 200 milioane de euro.
Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, a înregistrat în primele ore ale campaniei de Black Friday, desfăşurată pe 18 noiembrie, comenzi în valoare de 14 milioane lei, dublu faţă de ediţia precedentă. Cele mai vândute cinci categorii de produse au fost botinele, tenişii, gecile, rochiile şi tricourile. Până vineri la ora 16 pe fashiondays.ro se vânduseră cumulate peste 65.000 de articole din cele cinci categorii, iar valoarea celei mai mari comenzi se ridicase la 8.000 de lei. Din totalul vânzărilor Fashion Days înregistrate până vineri la ora 16, circa 60% fusese generate de comenzile realizate prin intermediul aplicaţiei mobile.