♦ Pe segmentul de gaming, aproape unu din două laptopuri vândute este Asus.
Cererea de laptopuri din România a început să scadă din a doua parte a anului trecut, piaţa fiind şi în prezent una dificilă, în care companiile se luptă pentru fiecare vânzare importantă, a declarat în cadrul unui interviu pentru ZF Bogdan Ivaşcu, country manager pentru compania taiwaneză Asus în România, care domină segmentul local de PC-uri portabile.
„2023 a început într-un mod agitat, mai agitat decât în alţi ani. Ne confruntăm cu ceea ce am constatat cumva şi din a doua jumătate a anului trecut - o cerere mai scăzută pentru laptopuri şi PC-uri în general“, a spus reprezentantul Asus România.
Cu totul anul trecut în România s-au vândut peste o jumătate de milion de laptopuri, dintre care un segment important l-au reprezentat modelele cu performanţe grafice mai bune, care sunt şi mai scumpe şi sunt dedicate utilizatorilor de jocuri video, dar care pot fi utilizate şi pentru editarea de fotografii sau clipuri video.