Business Hi-Tech

Data Revolt, agenţie de data marketing specializată în interpretarea datelor de business, afaceri de 5 mil. euro în 2022, plus 4%. „Piaţa de digital marketing este în continuă expansiune, iar până în 2024 estimăm o creştere a cifrei de afaceri de 20%”

Bogdan Zaharia (stânga) şi Cosmin Nastasă, cofondatorii Data Revolt

Bogdan Zaharia (stânga) şi Cosmin Nastasă, cofondatorii Data Revolt

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.08.2023, 17:02 87

Agenţia locală de data marketing Data Revolt, specializată în interpretarea datelor de business folosite în campaniile de marketing online, a închis anul 2022 cu afaceri de 5 milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de anul precedent, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Compania fondată în 2018 a atins şi pragul de 60 de angajaţi la finalul anului trecut, iar planurile reprezentanţilor Data Revolt pentru anul în curs vizează creşterea echipei.

„Vom continua campania de recrutare de noi profesionişti care să se alăture echipei în special în sectoare hiperspecializate, cum ar fi Analytics, şi vizăm totodată formarea de noi specialişti. Astfel, pregătim lansarea, în acest sens, a DRA Academy, dar şi proiecte de internship destinate studenţilor. (...) Membrii echipei sunt atât în România, cât şi în alte ţări”, au mai spus reprezentanţii Data Revolt.

Compania are sediul în Bucureşti, iar în ultimul an, Data Revolt a deschis un sediu în Braşov. Pentru ultimul trimestru din 2023, reprezentanţii companiei vizează inaugurarea unui sediu în Iaşi.

De asemenea, în cei cinci ani de activitate agenţia locală şi-a format un portofoliu de clienţi variat, care cuprinde şi companii mari - Orange, Flanco, Bringo - şi antreprenori locali - Blindspot (TPS engage) şi Murmur.

„Vorbim în prezent de dezvoltarea AI şi a unui set nou, complex, de instrumente. Ce pot spune însă, având şi experienţa acestor cinci ani de Data Revolt, e că cea mai mare provocare vine tot din partea umană şi nu artificială. Provocarea e aplicarea acestei tehnologii în lumea reală, în condiţii de costuri şi resurse de timp limitate. Suntem aici pentru a ne susţine partenerii şi pentru a folosi în sprijinirea business-urilor uneltele care sunt disponibile la un moment dat. În cei cinci ani de activitate am demonstrat că valoarea adăugată pe care o furnizăm e consolidată pe capacitatea de a livra soluţii în context, pe abilitatea de a concepe un plan de creştere şi de a îl pune în practică, pe inovaţie, dar şi abilităţile tehnologice şi parteneriatul pe care îl construim cu un client”, a spus Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.

Pentru finalul anului în curs, reprezentanţii companiei estimează o creştere de 20% a cifrei de afaceri.

„Piaţa de digital marketing este în continuă expansiune, iar până în 2024 estimăm o creştere a cifrei de afaceri de 20%, până la 6 milioane de euro. În plan local, considerăm că urmează o perioadă în care companiile mici şi medii vor investi tot mai mult în soluţii data driven.”

Data Revolt oferă servicii premium integrate care includ Performance Marketing, Programmatic, Analytics, SEO, Content Marketing, Marketing automation, e-commerce, mar-tech, UX/UI design şi consultanţă. Fiecare dintre aceste departamente utilizează instrumente specifice pentru colectarea şi analiza datelor, au mai spus reprezentanţii companiei. Totodată, focusul agenţiei pe utilizarea datelor în procesul de marketing a determinat compania să dezvolte, prin intermediul departamentului de programare, instrumente proprii de tip mar-tech pentru colectarea şi analiza de date.

„(...) Data Revolt s-a poziţionat încă de la început ca o agenţie hybrid, la intersecţia dintre publicitate digitală, tech şi business development. A fost o noutate pentru piaţa românească de la acel moment şi continuă să fie în anumite aspecte. Suntem însă aici să demonstrăm că se poate”, a spus Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO