Business Hi-Tech

Epson îşi pune speranţele de creştere în al doilea semestru

no title

Jean Marie Lacroix, vicepreşedinte al diviziei de vânzări din zonele emergente (CISMEA) al Epson: Ciclul de viaţă al unei imprimante sau al unui proiector a scăzut foarte mult în ultimii ani, coborând chiar sub 12 luni, ritm care ne determină să lansăm mai multe produse noi în fiecare an

Autor: Radu Racu

27.09.2012, 23:50 142

Piaţa de proiectoare merge mai bine decât cea de imprimante - unde motorul cererii este reprezentat de mediul de business şi educaţie.

Vânzările de imprimante şi videoproiectoare Epson în România vor creşte anul acesta cu un procent de "două cifre", ritm care se va menţine şi la nivelul anului 2013, pe fondul cererii puternice din domeniul educaţiei şi sectorul de business, estimează Jean Marie Lacroix, vicepreşedinte al diviziei de vânzări din zonele emergente (CISMEA) al Epson.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24