Business Hi-Tech

evoMAG apelează la reţeaua de lockere easybox dezvoltată de Sameday, companie deţinută de rivalul eMAG

evoMAG apelează la reţeaua de lockere easybox...

Autor: Ioana Nita

08.10.2021, 00:01 1427

Retailerul online evoMAG, unul dintre principalii jucători IT&C de pe piaţa de comerţ electronic din România, şi-a extins modalităţile de livrare prin semnarea unui contract cu Sameday, compania de curierat controlată de rivalul eMAG, care îi oferă acces la reţeaua sa de peste 1.800 de lockere easybox instalate la nivel naţional. Astfel, clienţii evoMAG vor putea ridica produsele oricând, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate easybox.

Opţiunea de a ridica produsele comandate pe evoMAG.ro din lockerele easybox, vine în completarea celorlalte modalităţi de livrare puse la dispoziţie de retailerul online: livrare standard prin curier sau prin intermediul aplicaţiei Glovo. Distribuirea produselor în lockerele easybox face parte din strategia companiei de a avea un proces de livrare mai simplu, mai rapid, şi care să răspundă nevoilor clienţilor. Încă de anul trecut, evoMAG a realizat o serie de parteneriate menite să diminueze timpii de livrare a produselor.

Mai exact, retailerul online a încheiat un acord cu Glovo pentru a livra produsele în mai puţin de o oră în Bucureşti – parteneriat extins anul acesta şi care permite comandarea de produse cu o valoare maximă de 600 de lei. Totodată, compania a implementat tehnologia Innoship, agregatorul de servicii de curierat numărul 1 din România, ca parte a strategiei de îmbunătăţire a experienţei clienţilor şi de reducere a timpilor de livrare a comenzilor, obţinând eficientizarea costurilor de livrare cu circa 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. Nu în ultimul rând, evoMAG a crescut dimensiunea stocurilor de produse, astfel încât comenzile să poată fi onorate cu produse direct din stoc magazin – în prezent 70% din totalul comenzilor sunt din stoc magazin.