♦ Prime Dash, care a avut acces la competiţie după ce a trecut prin acceleratorul InnovX-BCR, a majorat valoarea rundei de finanţare la 8 mil. dolari pentru a fructifica oportunităţile de extindere în Orientul Mijlociu şi Africa.
Start-up-ul Prime Dash, fondat în Oradea, care a dezvoltat soluţii de business intelligence pentru IMM-uri, se numără printre cele şapte start-up-uri din regiune selectate de Seed Starter, fondul de investiţii al grupului austriac Erste, proprietarul BCR, pentru a participa la un program special de accelerare, care se derulează inclusiv în SUA, în Silicon Valley. Prime Dash a avut acces la această competiţie după ce a câştigat o altă etapă derulată în Bucureşti, în cadrul unui eveniment organizat de acceleratorul InnovX-BCR, Seed Starter şi Unicorn Attacks.
„La finalul lunii februarie Prime Dash, alumni InnovX -BCR, a fost selectat să participe în programul de accelerare Silicon Valley Accelerator derulat la Praga de Seed Starter CS, fondul de venture capital al grupului Erste. Premiul a fost obţinut în cadrul evenimentului organizat la Bucureşti de InnovX-BCR, Seed Starter şi Unicorn Attacks, eveniment derulat în perioada 27-28 februarie şi la care au participat alte patru companii, alumni InnovX- BCR, respectiv Finqware, Jobful, QuickLegal şi Softlead.
În etapa următoare, derulată în perioada 27-30 martie la Praga, au fost implicate un total de 14 companii din Cehia, Slovacia şi România, şi au avut loc 4 zile de ateliere practice şi prelegeri conduse de experţi de la Unicorn Attacks şi USMAC, finalizate cu un pitch în faţa unui juriu format din 5 mentori, experţi, investitori şi antreprenori. În urma acestui pitch s-au calificat în etapa următoare un număr de 7 companii din cele prezente. Prime Dash este oficial una dintre companiile calificate şi singura companie românească ce se va bucura de vizibilitatea şi beneficiile oferite de cea de a doua parte a programului Silicon Valley Acceleration“, a explicat pentru ZF Ioana Rus, preşedinte al boardului Prime Dash. Participarea la programul din SUA vine în contextul în care compania se află în plină campanie, derulată la Londra, pentru a atrage o rundă a cărei valoare a fost majorată la 8 mil. dolari.