Business Hi-Tech

Foodpanda.ro: Comenzile online pentru mâncare au crescut cu 40% în S1 2017

Radu Bălăceanu, country manager Foodpanda România

Radu Bălăceanu, country manager Foodpanda România

Autor: Ioana Nita

01.08.2017, 00:05 629
Numărul de comenzi de mâncare online înregistrate pe platforma foodpanda.ro a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avans de 40% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, creşterea datorându-se investiţiilor în marketing precum şi evoluţiei pieţei totale de profil. Cele mai mari rate de creşteri ale comenzilor online de mâncare s-au înregistrat în Cluj-Napoca şi Timişoara.
 
„Activităţile intense de marketing, la care se adaugă şi creşterea totală a pieţei de «food ordering» au generat avansul numărului de comenzi din primele şase luni ale acestui an. Mai mult, clienţii au format o obişnuinţă din a folosi aplicaţia mobilă Foodpanda”, a explicat Radu Bălăceanu, country manager pentru Foodpanda România. Aplicaţia mobilă a generat aproximativ 55% din comenzile Foodpanda la nivel naţional, plasate majoritar de pe smartphone-uri şi tablete smart cu sistem de operare Android. Valoarea medie a unei comenzi s-a situat în prima jumătate a acestui an la 65 de lei la nivel naţional, menţinându-se la acelaşi nivel ca în 2016. Valoarea medie a unei comenzi variază însă în funcţie de oraş. Astfel, în Capitală, comanda medie s-a ridicat la aproape 64 de lei, braşovenii au achitat în medie circa 55 de lei pe mâncarea comandată de pe internet, iar clujenii şi timişorenii au avut bonuri medii de aproximativ 50 de lei.
 
În ceea ce priveşte modalităţile de plată alese, din totalul comenzilor primite pe platforma foodpanda.ro, o treime au fost achitate cu cardul online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO