Business Hi-Tech

Google+ este ca un oraş pustiu comparativ cu Facebook

Google+ este ca un oraş pustiu comparativ cu Facebook

Autor: Alexandru Matei

01.03.2012, 16:53 1217

În încercarea de a prinde din urmă Facebook, reţeaua de socializare a Google este precum un oraş pustiu, scrie cotidianul american de business The Wall Street Journal.

Directorul executiv al Google Larry Page spune despre Google+ că a devenit un competitor important pe piaţa reţelelor sociale, cu 90 de milioane de utilizatori înregistraţi de la lansarea din iunie.

Dar aceste cifre maschează ceea ce se întâmplă defapt cu Google+.

Se dovedeşte că Google+ este mai degrabă un oraş părăsit comparativ cu rivalii de la Facebook, care pregătesc o listare de 100 de miliarde de dolari.

Noile date de la firma de cercetări comScore arată că utilizatorii Google+ intră pe site, dar nu fac mare lucru acolo. Vizitatorii care folosesc computere personale au petrecut în medie trei minute pe lună pe Google+ între septembrie şi ianuarie, comparativ cu 6-7 ore în cazul Facebook.

În spatele problemelor reţelei sociale a Google se află incapacitatea de a se diferenţia de Facebook.

La lansarea Google+ compania americană a poziţionat site-ul drept un competitor al Facebook cu ajutorul căruia oamenii pot împărtăşi comentarii, articole, fotografii şi videoclipuri unor anumite grupuri de prieteni sau contacte.

Deşi are şi opţiuni originale, cum ar fi "hangouts", care permite organizarea de videoconferinţe la care pot participa până la 10 persoane, analiştii spun că unele persoane nu găsesc aceste opţiuni destul de atractive pentru a atrage clienţii Facebook.

"Nimeni nu vrea o altă reţea socială acum", spune Brian Solis, analist la compania Altimeter Group. "Google nu a spus exact care este punctul de atracţie al Google+".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO