Business Hi-Tech

Românii au mai multe televizoare în casă decât aspiratoare sau frigidere

Românii au mai multe televizoare în casă decât...
15.10.2016, 16:20 791

Piaţa locală de televizoare va depăşi 1,4 milioane de uni­tăţi în 2016, cu 40% peste anul tre­cut, cel mai bun ritm de creş­tere de la criză în­coa­ce, în con­diţiile în care fami­liile au curaj să chel­tuiască iar pe bunuri de larg con­sum vă­zând că salariile cresc an la an cu peste 15%.

La 100 de gospodării sunt 145 de tele­vi­zoa­re, 81 de maşini de spălat rufe, 75 de fri­gi­dere şi 70 de aspiratoare. Compu­tere - PC-uri şi laptopuri - se vând 800.000 pe an. „Anul trecut piaţa s-a situat la circa un milion de unităţi, iar previziunile pentru 2016 sunt de 1,4 mi­lioane de uni­tăţi.

 În primele opt luni ale anului, piaţa de televizoare a crescut cu circa 40% din punct de vedere can­titativ şi cu 25% valoric faţă de aceeaşi pe­rioadă a anului trecut. Sunt multe as­pec­te care justifică majorarea, prin­tre care creşterea consu­mu­lui pe baza scă­de­rii cotei de TVA şi des­făşurarea Cam­pio­natului Mondial de Fot­bal“, a de­cla­rat pen­tru ZF Lucian Rădu­lescu, cluster head Sony Româ­nia şi Republica Mol­dova. Sony se numără printre primele cinci branduri premium de televizoare (cate­goria A) pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO