Business Hi-Tech

Mihai Marcu, account manager Synology, furnizor de soluţii de management al datelor: Trecerea la munca şi învăţământul la distanţă ne-a ajutat să creştem cu peste 15% în acest an. În 2019 cele mai importante proiecte Synology din România au fost cele din industria mass-media, sănătate şi apărare (camere video pentru poliţişti)

Mihai Marcu, account manager Synology, furnizor de soluţii de management al datelor: Trecerea la munca şi învăţământul la distanţă ne-a ajutat să creştem cu peste 15% în acest an. În 2019 cele mai importante proiecte Synology din România au fost cele din industria mass-media, sănătate şi apărare (camere video pentru poliţişti)

Mihai Marcu, key account manager pentru România în cadrul Synology: Observăm creşteri în vânzări atât pe partea de produse de pe segmentul clienţilor consumer / utilizatori casnici cât mai ales pe partea de proiecte din sectoarele IMM şi enterprise. Modelul nostru de afaceri este de a vinde prin canalul de parteneri, care este format din distribuitori şi reselleri locali. În prezent, în România, Synology cooperează cu trei parteneri de distribuţie şi anume IT Direct, ALSO Romania şi Lasting System. Primele două sunt situate în Bucureşti şi cea din urmă la Timişoara.

Autor: Adrian Seceleanu

05.10.2020, 20:15 129

Afacerile din România ale companiei taiwaneze Synology, unul dintre cei mai mari producători din lume de dispozitive Network Attached Storage (NAS) şi de soluţii de management al datelor, au crescut cu peste 15% în acest an, pe fondul cererii determinate de migrarea masivă la munca şi învăţământul la distanţă pe în condiţiile restricţiilor dure impuse pe fondul pandemiei de Covid-19.

„Pandemia înseamnă că există noi oportunităţi pentru noi. De exemplu, schimbările, cum ar fi munca şi învăţământul la distanţă, care devin uşor noua realitate, au ajutat Synology să capteze această nouă nişă de piaţă care nu a fost atât de dezvoltată până acum în România. (…) 2020 a fost pentru noi un an ce a început bine şi promite să se menţină. Până în acest moment am crescut cu peste 15% şi ne propunem sa păstrăm acest avans pentru 2021. Observăm creşteri în vânzări atât pe partea de produse de pe segmentul clienţilor consumer  / utiilizatori casnici cât mai ales pe partea de proiecte din sectoarele IMM şi enterprise“, a declarat pentru ZF Mihai Marcu, key account manager pentru România în cadrul Synology.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO