Business Hi-Tech

(P) LUCRATUL DE ACASĂ: DE CE ESTE ATÂT DE IMPORTANT CREAREA UNUI SPAŢIU AL TĂU?

(P) LUCRATUL DE ACASĂ: DE CE ESTE ATÂT DE IMPORTANT CREAREA UNUI SPAŢIU AL TĂU?

Autor: Publicitate

14.05.2020, 11:06 135

Se împlinesc deja două luni de zile de când românii au început, rând pe rând, să se autoizoleze la domiciliu pentru a contribui la prevenirea răspândirii COVID-19. Tot de atunci, distanţele s-au scurtat considerabil, de la kilometri întregi petrecuţi în trafic, la câţiva paşi între dormitor şi biroul din sufragerie sau bucătărie.

Din ce în ce mai multe companii au început, încă din martie, să adopte modelul de lucru de acasă pentru a-şi proteja angajaţii, dar şi pentru a contribui la prevenţia generală pentru răspândirea virusului în societate. Asistam la schimbări: reorganizări, mai multe video call-uri ca oricând, planuri noi puse în aplicare pe repede-înainte, şedinţe de ore întregi, toate din noul colţ de lucru pe care fiecare angajat şi l-a amenajat pentru lucrul de acasă.

Dacă la locul de muncă fiecare are câte un birou stabilit, pe care şi l-a aranjat aşa cum a dorit în limitele permise, acasă situaţia se schimbă complet. „Încropirea” unui spaţiu de lucru (dacă acesta nu exista deja în casă) a fost probabil una dintre cele mai mari provocări, pentru că oamenii şi-au permis să aibă mai multe „pretenţii de amenajare” decât la locul de muncă.

Iar înainte de toate, confortul rămâne pe primul loc. Deşi sunt în propria casă, care din start presupune un plus de confort, focusul strict pe zona de lucru îi preocupă pe cei mai mulţi dintre angajaţii care s-au adaptat situatiei actuale.

Un set-up de lucru construit corect înseamnă aproape întotdeauna mai multă productivitate. Fie că lucrezi pe PC sau pe laptop, postura pe care ţi-o impune set-up-ul în cele opt ore de muncă este extrem de importantă. Pe de altă parte, accesoriile şi perifericele pe care le foloseşti îţi pot influenţa considerabil eficienţa. Deşi acasă ai mai multe restricţii şi trebuie să te bazezi exclusiv pe echipamentele pe care le ai la dispoziţie (fără a te baza pe sprijinul unui specialist IT), îţi poţi alege cele mai potrivite produse pentru tine şi tipul de taskuri pe care îl ai zi de zi, totul ca să bifezi cel mai important trio de obiective din acest context: confort, productivitate şi performanţă în tot ceea ce faci.

Aşadar, Logitech România vă propune câteva tips and tricks pentru a vă ajuta să fiţi eficienţi şi a vă simţi bine în spaţiul vostru de lucru neconvenţional:

1. Cand vine vorba despre productivitate şi având în vedere faptul că lucrezi de acasă, unde nu e exclus să îţi muţi punctele de lucru din când în când şi unde ai posibilitatea de a te mişca liber în set-up-ul de lucru, echipamentele wireless sunt cu siguranţă cea mai bună idee. Pe lângă avantajele deja menţionate, „decongestionarea” aglomeraţiei de fire de pe birou este cu siguranţă un plus, ajutându-te să fii cât mai organizat.

Kit-ul de tastatură şi mouse wireless Logitech MK270 este creat pentru mai multă productivitate tocmai pentru că:

  • unul dintre cele mai mari atu-uri este conexiunea wireless 2.4GHz, care oferă o arie de utilizare de până la 10 metri de sursă;
  • instalarea este extrem de simplă;
  • are durată mare de viaţă a bateriei;
  • lucrurile pe care le faci cel mai des sunt mereu la îndemână ci ajutorul celor 8 taste rapide – acces muzica, filme, internet, e-mail, play/pause, volum şi altele.

2. Confortul îl poţi câştiga prin formatul compact al accesoriilor care te ajută să salvezi din spaţiul de pe birou, să te organizezi mai bine şi să păstrezi mai uşor ordinea. Iar un plus de stil nu strică niciodată, aşa că  Logitech MK470 este kitul de care biroul tău are nevoie:

  • tastatură modernă, subţire şi un mouse compact, elegant pentru un spaţiu de lucru minimalist şi modern;
  • îţi oferă o conexiune wireless puternică, un plus de confort în utilizare şi o durată de viaţă a bateriei de peste un an;
  • Ai parte de o tastatură cu butoane silenţioase şi un mouse despre care s-a dovedit că reduce cu 90% zgomotul de click.

Pentru că de când lucrezi de acasă e foarte posibil să fi câştigat noi colegi de birou, probabil că trebuie să fii atent şi la confortul lor. Poate că pisica sau căţelul nu vor fi deranjaţi de sunetul puternic (şi continuu, dacă vorbim de zilele aglomerate de muncă) al tastelor şi click-urilor, însă cum rămâne cu cei mici? Nici aici nu trebuie să-ţi faci griji, pentru că ai posibilitatea să te bucuri de linişte in timp de lucrezi. Ai nevoie doar de accesoriile proiectate special pentru a produce mai puţin zgomot în timpul utilizării.  
Mouse-ul Logitech M220 este lider pe piaţă în această categorie şi este cunoscut tocmai datorită faptului că oferă aceeaşi senzaţie şi răspuns la click ca un mouse obişnuit, dar o face cu 90% mai puţin zgomot. În plus, acelaşi lucru este valabil şi pentru rotiţa de scroll. Rezultatul? Linişte şi pace pentru tine şi cei cu care trebuie să împarţi acum spaţiul!

3. Pe lângă toate cele deja menţionate, de la un lucru nu trebuie să faci rabat: performanţa. Alege echipamentele proiectate pentru a-ţi uşura munca şi te fac mai eficient în fiecare task tocmai prin performanţa de care dau dovadă.

Mouse-ul este unul dintre cele mai importante accesorii. Mai ales în job-urile în care are un rol major, e bine să investeşti într-un produs în care să ai încredere că te va ajuta să duci treaba la final mai uşor şi mai eficient. MX MASTER 3 de la Logitech, lansat anul trecut, este cel mai avansat mouse din seria MX, de înaltă perfomanţă, a brandului:

  • este conceput pentru creativi şi construit pentru programatori;
  • scrolling ultra-rapid, tracking performant pe orice suprafaţă (din nou, un avantaj pentru lucrul de acasă);
  • încărcarea rapidă şi forma confortabilă fac din MX MASTER 3 mouse-ul pe care trebuie să-l ai dacă eşti designer sau codezi de dimineaţa până seara;
  • cei care vor îşi pot personaliza mouse-ul în funcţie de aplicaţiile pe care le folosesc zi de zi, prin profile pre definite;
  • cei care folosesc sistemele de operare Windows® şi macOS în paralel pot folosi cu uşurinţă MX Master 3 care permite prin tehnologia FLOW să transferi fără efort text, imagini şi fişiere între computere.

Orice echipamente ai alege, găseşte-le pe cele care pot fi ajutorul tău de nădejde atunci când lucrezi de acasă. Trebuie doar să îţi dai seama ce îţi doreşti, de ce ai nevoie şi de-aici încolo, deja poţi să-ţi imaginezi cum arată biroul tău reorganizat de acasă!

 
AFACERI DE LA ZERO