Business Hi-Tech

Piata de publicitate online a crescut anul trecut cu 70%, la aproape 20 mil. euro

03.06.2009, 17:49 13

Valoarea pietei de publicitate online din Romania s-a ridicat anul trecut la 72,41 mil. lei (19,66 mil. euro), in crestere cu 70% fata de nivelul de 42,6 mil. lei (12,76 mil. euro) inregistrat in 2007, conform unui studiu realizat de subsidiarele locale ale IAB (Interactive Advertising Bureau) si PwC (PricewaterhouseCoopers). Studiul ROADS (Romanian Online Advertising Study) releva ca valoarea publicitatii online in primul semestru al anului trecut era cu 110% mai mare decat in aceeasi perioada din 2007, in timp ce S2 2008 a insemnat o crestere de 46%. "Anul 2008 ar fi fost si mai bun daca nu s-ar fi inregistrat regresul din T4. Daca nu ar fi fost criza, poate am fi inregistrat inca o dublare a pietei", a declarat Cristian Petriceanu, presedintele IAB Romania.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO