Business Hi-Tech

Premierul Victor Ponta: Rebrandingul, semn de încredere în economie

Premierul nu a răspuns întrebărilor legate de stadiul privatizării pentru acţiunile statului la fostul Romtelecom

Premierul nu a răspuns întrebărilor legate de stadiul privatizării pentru acţiunile statului la fostul Romtelecom

Autor: Adrian Seceleanu

15.09.2014, 00:05 257
Decizia grupului german de a investi în România cel mai important „activ“ al său - „brandul“ - este un semn de încredere în economie, a declarat premierul Victor Ponta la conferinţa care a marcat trecerea Cosmote şi Romtelecom la brandul „Telekom“, fără a face niciun comentariu despre procesul de privatizare a companiei de telefonie fixă.
 
„Este cel mai simplu şi mai clar semn de încredere în România, de angajament şi de încredere pentru piaţa românească“, a declarat premierul. „Sunt convins că aceste investiţii vor continua“, a adăugat el.
 
Întrebat de presă dacă Guvernul intenţionează să vândă participaţia sa la Telekom România Communications (Romtelecom), Ponta a spus că nu ştie, dar că Guvernul va fi un partener foarte bun, ca şi până acum, iar propunerea primită public de la Telekom de a fi parteneri în e-government, sănătate sau educaţie este mai interesantă şi ar ajuta în mai mare măsură societatea românească. Statul român mai are 46% din compania de telecomunicaţii fixe.
 
Şi reprezentanţii Deutsche Telekom au evitat să ofere un răspuns clar privind stadiul procesului de privatizare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24